Hei,planlegger en reise fra osl til bkk i slutten av mars/først i april med retur ca 18-22 april. Har funnet en reise med Finnair til 14400 kr via helsinki. Er det noen som av dere som har reist den ruten og vet om den er bra. Er flexibel på dato,så om noen av dere proffer vet om noe som er billigere/bedre så lytter eg .
Bra pris! Er det a359 eller a330? Er det førstnevnte så er det bare å klinke til: http://onemileatatime.boardingarea.com/2016/01/25/finnair-business-class-review-a350/
Ingen tvil. Suveren pris, nytt fly, helt ålreit selskap, kort reisetid... Har du ikke bestilt enda???
Loungene er i Helsinki er veldig allright. Stilrent, ok mat og fin utsikt over flyene som står ved gate. Særlig non-Schengen er å anbefalle, men overlever glatt noen timer i Schengen loungen også
Er det noen av dere som har tatt A350 og kan anbefale ett sete,skal sitte med vinduet,men ser at enkelte seter har feilplasert vindu? Ellers bestilte eg idag og fikk det for 13990 kr T/r fra oslo. Osl -Hel-Bkk 2april Bkk-Hel-Osl 19 april
Helt ok pris. Har reist flere ganger til Bangkok med Qatar, har aldri betalt noe mer enn 11,5k t/r Oslo. Skulle kjøpt når de hadde kampanje
Fikk sjekket opp i det. 2-6-5 i den rekkefølgen. Så eg valgte meg 6A begge veier. 2 var ikke ledig. The best seats from the window alignment point of view seem to be row 2 (best), then 6, then 5 and the rest have one and a half window except row 1 which has only 1 window.
Det som er litt dumt synes jeg er at turen blir delt i to. Synes det er bedre med et langt leg å slappe av på. I biz da vel og merke. I øko er det deilig å få et avbrekk
Jeg reiste med AY i biz til Bankkok i februar 2016 då flyet (350) var to uker gammel, du kan ikke forvente samme service som hos Qatar . AY har bra service og mat på flighten fra Osl- Hel då de fortsatt har biz. På sine flighter. Når du kommer til Helsinki airport undvik loungen utenfor Schengen den er gammel og sliten. Du kommer fort gjennom passkontrollen om du bruker automaterna de har der. Det er en bra bit og gå fra loungen innen Schengen til gaten for flyet til Bkk .