WF972 har ifølgje ruteplanen avgang frå Kirkenes kl. 08:07, men allereie 08:09 klaska flyet i bakken på nordsida av Varangerfjorden, på Kiby internasjonale lufthamn. Ikkje lenge etter fekk vi komme om bord og allereie kl. 08:20 var vi klare for avgang, nesten tjue minutt før ruteplanen.
View attachment 18171
Hos Widerøe er vi alle fjellaper, ingen er betre enn nokon. Mine følgesvenner på denne turen var Wasa (nei, ikkje Gustav Wasa), læms (det står lefse på pakken, men det uttalast 'læms', i alle fall i Trøndelag) og Jules Vernes 'Kaptein Hatteras'.
I tillegg var utsikten slett ikkje vond, her eksemplifisert med Tanadalen, på høgre elvebreidd er Noreg, på venstre elvebreidd er Finland. Skilnadane er jo som alle ser til å ta og føla på!
View attachment 18172
Her må eg bringe til torgs ei innrømming: Eg elskar å fly med Widerøes Dash-8 100-maskiner. Det kjem av to ting:
- a) lyden av bagasjen som flytter seg i hattehylla når flyet aksellerer på ein kort rullebane - det er berre heilt nydeleg (ja, det er kanskje irrasjonelt, men like fullt kjem det alltid ein bitteliten tåre i augekroken når 39-setaren tek av)
- b) det mini-samfunnet om bord der kabinpersonalet har god tid, det oppstår lett småprat over fleire rader
I tillegg er det umogleg å ikkje like eit selskap som flyg av garde lenge før rutetid - fordi alle er på plass og luftrommet er ikkje akkurat fullstappa
Heile vegen koste eg meg der på bakerste rad med bok og utsikt
View attachment 18173
Lyngsalpane skuffar aldri!
View attachment 18174
WF972 dundra i asfalten på Langnes kl. 09:25, nesten ein halvtime før rutetid. Det gav meg meir tid i bollebua
View attachment 18175
Mitt favorittfjell og favorittfly(selskap) i ein av Noregs beste byar. Berre Trondheim kan konkurerre. Fakta faen. Ferdig snakka.
Fortsettelse følger.
Vis alt...