Hei, Tenker å bestille en flyreise med Norwegian. Men reisen må deles opp i to bestillinger. En bestilling for utreise og en for retur, på grunn av annen flyplass på hjemreisen. Spørsmålet mitt er da om reiseforsikringen gjelder fortsatt, siden det blir minst 50% av transportkostnadene kun dersom det er hele reisen til sammen. Så lurer på om jeg fortsatt får forsikringen selv om det er to bestillinger på samme kortet. Noen som vet? "Send henvendelse" knappen til Bank Norwegian på hjemmesiden deres fungerer ikke så får ikke sendt dem mail. Spør heller her fremfor å ringe Takk for svar
Et annet spørsmål: Hvis jeg bestiller to billetter som ikke ee gjennomgående, dekker forsikring hvis en avflyene er forsinket og jeg ikke har beregnet 2 timer? Forsikringen sier jeg må ha beregnet 2 timer. Er dette vanlig hos dere og?
Mener jeg sjekket litt rundt dette i sommer og endte ikke opp med noen ny forsikring. Spørsmålet da var om forsikringen var gyldig uten returbillett når utreise og opphold ble belastet samme kort. Det var den fikk jeg beskjed om hos Gouda/Yabank. Jeg valgte Yabank fordi det er inkludert leiebilforsikring. På ditt spørsmål nummer to vet jeg ikke svaret men er ganske sikker på at betingelsene er relativt like hos de forskjellige selskapene. Det er aldri feil å sende en henvendelse til kundeservice for å ha det svart på hvitt om noe skulle skje.