Reiserute til SIN

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Grove, 17. mars 2015.

  1. Grove

    Grove Medlem

    Innlegg:
    201
    Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    Fikk en del penger ekstra her sånn plutselig (jubileumsfeiring på forskudd), og planlegger da en tur til SIN i løpet av våren forsommeren.
    Spørsmålet er bare hva velger men å fly med?
    Er EBS i dag, og ser at jeg kan få 100% opptjening med Thai Q-klasse til ca 6800,-
    Ellers ligger jo QR på ca 4000,- og CX på 3700,-
    Hvordan er de forskjellige på eco?
    Evt er det mulig å oppdrive billetter i premium/ biz til en hyggelig pris?

    Takknemlig om noen har tips.
     
  2. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Sikkert ikkje det du vil høyra, men du er nøyaktig 4 dagar for sein til å nytta deg av Qatar Airways sitt salg med OSL-SIN t/r i biz til 10500.-
    Dei har hatt hyppige salg (ofte saman med Emirates) denne vinteren, men usikker på om det kjem til å halde fram.

    Når det gjeld økonomiklasse har eg aldri prøvd (kun sett) QR sin økonomiklasse, men den ser ganske grei ut. Underhaldningssystemet er av dei bedre eg har vore borti.
    TG sin økonomiklasse (777-300ER) har eg derimot vore borti, og er eit veldig bra produkt med tanke på at det faktisk er økonomiklasse. Underhaldningssystem (og mat) er også her av svært god kvalitet.

    CX har eg ingen kjennskap til.
     
  3. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
  4. mhsalv

    mhsalv 278 and counting!

    Innlegg:
    151
    Likes mottatt:
    152
    Bonuspoeng:
    43
    Nettopp fløyet CX eco til Hong Kong (via LHR med BA) og vil helt klart mene at produktet de leverer er på høyde med QR. Bra underholdningssystem, finfin mat og generelt god opplevelse. Jeg er 192cm og sov likevel som en panda bak i deres 777-300 :) Ingen grunn til å betale ekstra for QR sammenlignet med CX i min verden!
     
  5. Glean ebg

    Glean ebg Medlem

    Innlegg:
    127
    Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    28
    Nei men det er vert å betale exstra for å slippe mellomlanding på LHR med terminalbytte og notorisk håpløs flyplass.
     
    mhsalv liker dette
  6. Grove

    Grove Medlem

    Innlegg:
    201
    Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    Så salget til Qatar, og ja det var kjipt at det sluttet litt for tidlig.
    Er ikke sikker på hva jeg lander på ennå. Finnes mange muligheter.
    Mener å huske at det pleier å dukke opp en del salg i april mai. Hadde jo fristet veldig med en billig billett i biz
     
  7. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Dersom du trenger poengene ville jeg nok valgt TG, etter å ha sjekket SQ, LH/LX og TK før jeg booket :)
     
  8. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93

Del denne siden