Så det blir såpass mye i avgifter ja, da er det rimelig uaktuelt å fly til Georgia ifm. CT.
Når det gjelder Malta ser jeg det er mulig å komme seg TRD - MLA for 30 000 poeng + ca 1100-1200 kr i avgifter totalt for 2 personer (inkl. bruk av CT) om man flyr med SAS. Finner riktignok ikke tilgjengelige billetter i den perioden jeg skisserte innledningsvis men tok en kjapp sjekk på andre tilgjengelige dager.
Når det gjelder "segmenter" og "selskap i C" må jeg innrømme at jeg mangler betydelig kompetanse på hva du mener (sikkert noen guider jeg burde lest før jeg dummet meg ut her på forumet
)
Er 8 segmenter = 8 flygninger?
Og at man i løpet av hele reisen stopper på minst 6 forskjellige byer? Og at man har såpass god tid (inntil 24 timer?) at man rekker et besøk i den enkelte by
F.eks (helt fiktivt eksempel)
Tur: Trondheim - Stockholm - Frankfurt - Istanbul - Tblisi
Retur: Tblisi - Paris - Amsterdam - København - Trondheim
(Her endte jeg riktignok opp med 7 byer eks. Trondheim)
Til orientering så begrenser min tidligere erfaring med booking av bonusreiser seg til Brussel og Berlin booket på "vanlig" måte gjennom SAS.no (riktignok på tidspunkt med poengrabatt), har også booket TRD-OSL t/r som bonusbillett en gang. Var vel ikke det klokeste men eneste mulighet til å få brukt poeng som holdt på å gå ut...
Har kun reist på økonomi (både jobb og privat) med et par unntak på flygninger der jeg har blitt oppgradert uten betale for det. Jobbreiser begrenser seg dessverre stort sett til innenlandsflyginger og i all hovedsak vil dette være Norwegian framover (OSL-TRD).
Har riktignok over 20 interkontinentale ferieturer på CVen, men har utelukkende bestilt disse turene basert på en samlet vurdering av laveste pris/best reisetid så har vært veldig varierende hvilket flyselskap og allianse som har blitt benyttet.
Vis alt...