Retrofredag...

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 19. des 2014.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Vræææææææææææææææææææææææææææææææææææææl... Hvorfor fløy jeg aldri sånn????

    [​IMG]
    Verden er urettferdig ;)

    God morgen fra Lillestrøm. Sånn som dette går det når man har late morgener før kontoret, og man har tid til å pludre rundt i gamle bilder.

    Nå skal jeg straks ut og fange en lunchgrevling og så bærer det inn til det egentlige kontoret. Men egentlig er jeg ganske fornøyd med å ha...

    1) tømt innboksen
    2) Skuret badegulvet
    3) Tatt en bøtte med armhevninger

    ...og alt sammen før lunch. Jeg fortjener en liten tur i Concorde nå.

    Ha en fin dag
     
    Flemming Poulsen and view like this.
  2. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har vel egentlig definert juleferien som startet, med eller uten concorde - så det så!!! En god dag ønskes alle, særlig de som skal ut å handle etter jobb :D
     
    Fnate liker dette
  3. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Mornings fra FCT hvor man nyter livet en fredags morgen. LH F var intet annet enn fantastisk. Sliter med å forstå hvordan jeg vil makte å fly economy igjen...
     
    Jørgen, Darkcho, peterfox and 8 others like this.
  4. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Arlanda,
    Lite jobb med möten idag innan 2167 tar mig "home for Christmas". Ha en strålande fredag folket!
     
    Fnate liker dette
  5. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,847
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag, julelunsj på kontoret med kakeorgie er det som står på agenda utover dagen. Forøvrig er innboksen tømt og kjøleskapet fyllt opp med diverse julemat- og øl så skuldrene kan senkes med god samvittighet i ettermiddag. Fredagstaco byttes ut med kveite, det gleder jeg med til. Ha en fin førjulsfredag!
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Her har man hatt en strålende morgen!
    Bestemte meg for å jobbe inn fredagen, så derfor jobbet jeg til midnatt i går. Deilig å få sovet ut i dag.
    Men nå er det slutt på freden & roen, for juletre og julepakkesanger må handles inn. Kommer til å gå hardt utover predittkortet.

    Men jeg fant nå stor glede over å bruke litt tid på å se nedenstående youtube klipp. Apropos disse SAS og lavpristider, gir de en fantastisk fremstilling av passasjeropplevelser. Anbefales!!



    Anbefaler videre at alle får seg noe godt i glasset i løpet av ettermiddagen eller kvelden! Det er jo tross alt helg!!
     
    Fnate liker dette
  7. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Her i Olja er det foreløpig lite som minner om jul og julestemning. Det er forventet ett forrykende uvær her i helga og vi har allerede på +25 m/s (full storm). Håper bare det løyer til over helga ellers ser det mørkt ut med å få julematen ombord...
    Jaja, om en uke er det uansett fire uker juleferie på meg også og tur til Jakarta i business og suite på Ritz! :)
     
    Fnate liker dette
  8. Snorreth

    Snorreth Medlem

    Innlegg:
    120
    Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    God ettermiddag fra Bodø. Endelig er det to ukers juleferie.

    Hjem til min kjære samboer og venner i Oslo med SK4127 i kveld. Det skal bli fantastisk!

    Hjem til 'ordentlig' indisk mat!
    Hjem til splitter ny seng som må monteres i kveld!
     
  9. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Brukte morgenen til å pakke julegaver, så nå har jeg skrudd over fra 'Gi' til 'Motta'. Jeg er klar. La julemorgenen komme!
    Må imidlertid først gjennomføre den tradisjonsrike julekveldsvakta, og marsipangris og -pølser er klare sammen med mandariner og colabokser med julenisse på. Man befinner seg tross alt i Coca Colas hjembygd, må vite!

    Sol og fint, og til nød mulig å gå ute i t-skjorte. Men nå: Mer KAFFE KAFFE KAFFE !!!
     
  10. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    G`kveld fra Stavanger. Like etter lunsj i dag, da stopper kjøreporten på jobb i åpen stilling. Eiendomsforvalter var umulig å få fatt i, for de hadde julelunsj med gløgg å sånn.... og etter det kunne jo ingen hos dem kjøre bil mer i dag :eek: :eek::eek: Det endte med 1/2 time vakttjeneste og feilsøking i en h@lvetes regnbyge uten å få rettet noe som helst, feilen viste seg å være så enkelt at en eller annen suppegjøk på overvåkningssiden hadde knotet for mye på et tastatur :(
    I kveld skal madammen ut og jeg har vert på polet å kjøpt meg en flaske Amarone og en IPA fra et trøndersk mikrobryggeri, så kvelden den skal bli fredfull.

    Ha en flott førjulshelg :)
     
  11. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Var og kikka på denne i sommer, tilogmed innsida.. Hadde vært uhorvelig kult om man hadde fått seg en tur!
     
  12. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    :)

    Drømmer om å reise nordpå for å se på nordlyset en gang. Men har ikke tid. Men kanskje i februar/mars? Er det noen spesiell tid på vintern det er best forutsetninger for å se nordlys slik du beskriver Ida?

    God kveld fra Forus. Juleferie? Å nei da! Her har man så vidt kommet i gang med arbeidshelg. Rolig start på vakt på vakta så langt. Heia Norge, heia Fredrik og hurra for kaffe.
     

Del denne siden