Vræææææææææææææææææææææææææææææææææææææl... Hvorfor fløy jeg aldri sånn???? Verden er urettferdig God morgen fra Lillestrøm. Sånn som dette går det når man har late morgener før kontoret, og man har tid til å pludre rundt i gamle bilder. Nå skal jeg straks ut og fange en lunchgrevling og så bærer det inn til det egentlige kontoret. Men egentlig er jeg ganske fornøyd med å ha... 1) tømt innboksen 2) Skuret badegulvet 3) Tatt en bøtte med armhevninger ...og alt sammen før lunch. Jeg fortjener en liten tur i Concorde nå. Ha en fin dag
Jeg har vel egentlig definert juleferien som startet, med eller uten concorde - så det så!!! En god dag ønskes alle, særlig de som skal ut å handle etter jobb
Mornings fra FCT hvor man nyter livet en fredags morgen. LH F var intet annet enn fantastisk. Sliter med å forstå hvordan jeg vil makte å fly economy igjen...
God morgon från Arlanda, Lite jobb med möten idag innan 2167 tar mig "home for Christmas". Ha en strålande fredag folket!
God ettermiddag, julelunsj på kontoret med kakeorgie er det som står på agenda utover dagen. Forøvrig er innboksen tømt og kjøleskapet fyllt opp med diverse julemat- og øl så skuldrene kan senkes med god samvittighet i ettermiddag. Fredagstaco byttes ut med kveite, det gleder jeg med til. Ha en fin førjulsfredag!
Her har man hatt en strålende morgen! Bestemte meg for å jobbe inn fredagen, så derfor jobbet jeg til midnatt i går. Deilig å få sovet ut i dag. Men nå er det slutt på freden & roen, for juletre og julepakkesanger må handles inn. Kommer til å gå hardt utover predittkortet. Men jeg fant nå stor glede over å bruke litt tid på å se nedenstående youtube klipp. Apropos disse SAS og lavpristider, gir de en fantastisk fremstilling av passasjeropplevelser. Anbefales!! Anbefaler videre at alle får seg noe godt i glasset i løpet av ettermiddagen eller kvelden! Det er jo tross alt helg!!
Her i Olja er det foreløpig lite som minner om jul og julestemning. Det er forventet ett forrykende uvær her i helga og vi har allerede på +25 m/s (full storm). Håper bare det løyer til over helga ellers ser det mørkt ut med å få julematen ombord... Jaja, om en uke er det uansett fire uker juleferie på meg også og tur til Jakarta i business og suite på Ritz!
God ettermiddag fra Bodø. Endelig er det to ukers juleferie. Hjem til min kjære samboer og venner i Oslo med SK4127 i kveld. Det skal bli fantastisk! Hjem til 'ordentlig' indisk mat! Hjem til splitter ny seng som må monteres i kveld!
Brukte morgenen til å pakke julegaver, så nå har jeg skrudd over fra 'Gi' til 'Motta'. Jeg er klar. La julemorgenen komme! Må imidlertid først gjennomføre den tradisjonsrike julekveldsvakta, og marsipangris og -pølser er klare sammen med mandariner og colabokser med julenisse på. Man befinner seg tross alt i Coca Colas hjembygd, må vite! Sol og fint, og til nød mulig å gå ute i t-skjorte. Men nå: Mer KAFFE KAFFE KAFFE !!!
G`kveld fra Stavanger. Like etter lunsj i dag, da stopper kjøreporten på jobb i åpen stilling. Eiendomsforvalter var umulig å få fatt i, for de hadde julelunsj med gløgg å sånn.... og etter det kunne jo ingen hos dem kjøre bil mer i dag Det endte med 1/2 time vakttjeneste og feilsøking i en h@lvetes regnbyge uten å få rettet noe som helst, feilen viste seg å være så enkelt at en eller annen suppegjøk på overvåkningssiden hadde knotet for mye på et tastatur I kveld skal madammen ut og jeg har vert på polet å kjøpt meg en flaske Amarone og en IPA fra et trøndersk mikrobryggeri, så kvelden den skal bli fredfull. Ha en flott førjulshelg
Var og kikka på denne i sommer, tilogmed innsida.. Hadde vært uhorvelig kult om man hadde fått seg en tur!
Drømmer om å reise nordpå for å se på nordlyset en gang. Men har ikke tid. Men kanskje i februar/mars? Er det noen spesiell tid på vintern det er best forutsetninger for å se nordlys slik du beskriver Ida? God kveld fra Forus. Juleferie? Å nei da! Her har man så vidt kommet i gang med arbeidshelg. Rolig start på vakt på vakta så langt. Heia Norge, heia Fredrik og hurra for kaffe.