Oppmerksomhet ja, den er viktig. Sjekk ut denne videoen, kanskje du en dag faller for fristelsen med Air France.
'Nå har jeg kontaktet SAS på gullmailen og foreslått en løsning på knipa, da det ser ut som at døra lukker seg midnatt på Torsdag Videre så har jeg fått kvittering på at mail er mottatt, så nå vet SAS om situasjonen, så nå blir det ganske så vanskelig å bruke unntaket i EU 261/2004 i si at dette ikke var under deres kontroll, da foreslo å dra før stormen slo til og det var under deres kontroll Er spendt på fortsettelsen
Nå er ikke jeg @Are , men svarer allikevel på denne. Det er ikke så dyrt som du tror, om du gjør litt reachearch og bruker endel av tipsene på dette forumet for å samle poeng på en mer effektiv måte, og det vil hjelpe deg endel når det gleder Eurobonus, men hvis det er andre programmer så bør finnes det mye mer på andre forum i forhold til dette. Men det å reise så mye som disse gutta gjør er nok vanskelig, men det får an å få endel til. Sånn i forhold til mine ganger når jeg flyr lange reiser, så flyr jeg som regel C, av og til F, men denne gangen flyr jeg SAS BIZ ned til HKG En annen ting jeg gjør er å søke etter når de forskjellige hotellene har jubileum, og ruller ut en kampanje, sånn som jeg nå har gjort når jeg kommer frem ned til Chiang Mai denne gangen med å overnatte på ett firestjerners hotell de 10 første nettene for 2000 kroner, for å få en rolig start på hele greia. Dette hotellet ville normalt kostet 5000 Kroner for 10 netter Du kan jo også sjekke en side jeg har vært med på å kode, og se hvilke error-deals som kommer på nyhetstrømmen der, har booket deals som ikke kommet på http://www.secretflying.com/, ved å bruke denne siden https://hacktheflight.net/panel/ Ellers så teller jeg litt på knappene i forhold til å fly KUL-BKK med Royal Jordaian BIZ i Januar, da prisen er ganske så snille på slike ruter, men der er fremdeles døra åpen for noe annet om en error skulle dukke opp
@SVG_flyer , I mai valgte jeg å kjøpe en tur med Lufthansa First (bortover) og Swiss First (tilbake) på en tur jeg hadde til California. Roadking going west Kostet 40 000,- Hvorfor gjorde jeg det? Tja, fordi jeg kunne, pluss nysjerrighet på Swiss F, vi får som kjent ikke det på EB. Til normalprisen på rundt 100' så er det selvfølgelig ikke aktuelt. Men til 40 000,- så følte jeg at det var til nød innafor. Jeg kan faktisk finne på å gjøre det igjen om jeg skal over alene enda en gang. Det er STOR forskjell på F og C, som @Are sier, det er on demand vs samlebånd. For meg er reisen en del av opplevelsen. Hvis ikke kunne jeg tatt siste rad på en jumbojet, betalt 2000 kroner og hatt det jævlig trist noen timer. Men se, hvis du vil ha litt på stell (Plus og tilsvarende) så må du fort opp i 8k på en IC tur. Si du vil ha det enda litt bedre, så snakker vi fort rundt 20k for en tur i IC biz på tilbud. Så, hva får du i F for den dobbelte prisen? Personlig service, masse plass, mer poeng, null kø. For å nevne noe.
La Premiere skal jo være helt på topp så det kunne vært artig. Tror dog ikke at det er spesielt realistisk all den tid jeg legger alle reiser til *A, og til nød DY.. Eventuelle lokale selskap om det ikke finnes alternativ, Alaska Airlines, EWA, Air Madagascar etc..
Nå er siste mail med dokumentasjon på at de kunne fått meg avgårde med SK 222 i dag, sendt avgårde til SAS. Nå kan de ikke komme med EU 261/2004 og bruke unntaket med forhold utenfor flyselskapets kontroll, da de kunne sendt meg med dette flyet som hadde tre ledige seter Da har også de to avgangene jeg foreslo gått, så nå får vi se hva som skjer om det blir forsinkelse. Med dette Juridiske utgangspunktet ved en eventuell sak om kompensasjon, så vil jeg stille mye sterkere enn ellers
Normalt er ikke liten storm på 22 m/s vært noe problem, hadde det ikke vært for vinkelen den kommer inn i fra. Hvis vinden dreier litt mer på sør så blir det bedre. Hvis flyet seg av rullebanen i morgen så er jeg glad for det, for det er ikke sikkert med denne værmeldingen. Meteorologene har gitt denne stormen navnet Aina, så den er ikke å kimse av, det er ikke ofte at det blåser så krafig at jeg kjenner det rister i blokka mi http://www.yr.no/artikkel/ekstremvaeret-aina-kan-bli-farlig-1.13814154
Det er viktig å ikke gå glipp av en mulig bekymring eller irritasjon. Tenk så fattig livet blir hvis man tror at alt går bra til slutt.
Slapp av, Laffen. Trekk pusten dypt, senk skuldrene og innfinn deg med at noe går til helvete før eller siden, at alle skal dø en ukjent dag et ukjent år, av noe vi ikke kan forutse. Frem til da er det vel egentlig å bare ta det med ro, bekymre seg minst mulig, nyte livet, ta forsinkelsene som de kommer og ikke minst huske at flyet alltid kommer ned igjen