Viktig sak folkens. Hvor mange flasker Ringi lastes på en flyvning? Har to ganger de siste ukene opplevd å ikke få Ringi fordi det var tomt, da på rad 3(!) og 6 i Plus. Skjønner at tidlig på dagen så vil muligens flere be en eplemost enn Mikeller, men skulle tro at man tilpasser catering til slikt basert på erfaring. Hva er deres erfaringer?
Har vore heldig når det gjeld Ringi, men fekk den nest siste i dag på veg frå Tromsø til Oslo (rad 2!).
Igår fra kr.sand til Oslo så sa pursher at de hadde 2 Ringi i hvert sett, og at de hadde 3 sett om bord. Så altså 6 totalt sett, og det blir fylt på ca en gang om dagen? Fikk en sjokolade som plaster på såret i tillegg til drikka mi, men de har ikke hatt Ringi de siste 3 flyturene mine. Hun sa at de skulle fylle på med mer fremover fordi det hadde blitt mer populært enn de trodde på forhånd..
Jeg mener å ha lest at Ringi ikke klarer å tilfredsstille etterspørselen fra SAS (begrenset produksjon avgrenset til visse tider på året), så det kan hende at SAS porsjonerer ut beholdningen sin over året, i stedet for å blåse ut alt de tre først månedene etter levering.
Har opplevd spekteret fra tom på rad 2 i plus, til 2 stk på rad 14.. så tror dette varierer veldig.. men veldig glad i Ringi! Føler kanskje den var/er mer syrlig på de store flaskene i c? C
To i hver vogn x antall vogner=10 eller 12 flasker pr fly. Et fly kan ta opptil 12 legs hver dag med samme catering, så ja det er ofte tomt. Skal dog lastes mer snart.
Ja, ulike epletyper. Den på småflaksne er søtere, mener det er Aroma epler. De store flaskeme til Sas er mer tilpasset mat.
Synes faktisk SAS skal ha honnør for å (i samarbeid med Ringi) ha utviklet ulike juicer til ulikt bruk. Jeg har alltid drukket mest Discovery og Åkerø (etter at den kom for 4-ish(?) år siden), til brødmat men det er tydelig at Aroma-en utviklet for kortrutene passer bedre ombord enn standard-juicene fra Ringi. Håper de følger opp populariteten og laster rausere snart!
I går (i Plus) fikk jeg servert Ringi i glass istedenfor å få en hel flaske... Synes det er en greit midlertidig løsning
Inspirert av denne tråden fikk jeg sikret meg en Ringi på rad 10 på tidlig kveldsfly OSL-TRD i går. Ikke noe problem det. Strålende produkt også, ble overrasket av at flasken faktisk var glass og ikke plast.
Ringi på rad 11 i dag, GO startet servering fra bakerste rad så jeg ble servert av vogna som allerede var forsøkt tømt/ranet gjennom 9 rader med plus. Likevel var det ringi igjen til meg