Vel tilbake på CPH var flyet 25 min. forsinket. Så da rakk jeg en dusj. Må si at maten i loungen ikke var helt topp men ellers var loungen bra. Egen musikk i dusjen er undervurdert... To kommentarer ang. turen så langt. Han som hjalp meg å endre fly til CPH på OSL og hun som sto ved gaten da jeg skulle gå på flyet her på CPH. «New York via Kina lixom...» og «You are crazy»
Har kommet meg på flyet og sitter godt plassert i 2A. Må være det beste setet tenker jeg. Så langt frem du kommer og inn mot vinduet. Ser ut som crew er hyggelig og i godt humør så jeg gleder meg. Blir nok fisk og biff til middag tenker jeg.
Ikke mye nett å snakke om på SK997 før siste timen før landing så dårlig med oppdatering. Jeg har hatt en fin flyvning uten noe særlig turbulens. Veldig hyggelig crew og OK mat. Setene er gode og jeg har sovet godt (det gjør jeg som regel). Fikk servert kaviar, biff og «tart».
Å herre min hatt immigrasjon i Kina er no dritt!! Først gjennom egen kø for transit, som selv om det bare var fire foran meg tok nesten 30 minutter... Så ny kø for toll som var så lang at jeg ikke hadde annet valg enn å snike meg inn mot slutten og late som jeg kjente en som sto der. Han var heldigvis med på leken Så ny kø for sikkerhet inn igjen og deretter ny sjekk av immigrasjon for å komme ut av Kina. Ja, ja.. Har iallfall kommet meg til Air China Business Lounge og den er jo meget pen. OK dusj og OK mat. Hadde jo egentlig tenkt å se om jeg rakk en kjapp tur til by’n men med de køene som har vært her tør jeg ikke det.. Så da slapper jeg av her før boarding på SQ833 til SIN.
De er glade i å la folk stå i kø der ja, stressa fælt når jeg måtte rekke videre fly sist og bagasjen ikke kom attpåtil!
Nei, jeg ble ikke det... Spurte bare om jeg kunne ta en titt inn før jeg gikk av flyet. Og da jeg spurte om jeg kunne ta et bilde var det med en gang: «Sitt deg ned og gi meg telefonen så tar jeg bilde av deg!» Fantastisk service hos SQ!!