Så var det torsdag morgen...

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 22. mai 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra et regnvått Oslo. Bagen er pakket og det er snart klart for noen dager med kunder på Strømstad SPA. Ha en flott torsdag du også!
     
    Flemming Poulsen liker dette
  2. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Oslo. Lite reising denne uken, men en svipptur til Tyskland i jobbærend i morgen ser det ut til!
     
  3. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra tiggerstaden.
    Oppe tidligere enn hva en hva jeg liker, men er man først opp - så kan man vel like gjerne sette kurs mot jobb.
    Desto tidligere kan en dra hjem med god samvittighet.

    Ha en strålende dag, enten den er våt som her i byen eller tørr. :eek:
     
  4. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Nå ble det veldig mørkt og enda våtere ute...glad jeg har bil og ikke sykkel i dag;-)
     
  5. Roberto

    Roberto co-founder

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra et Oslo Sentrum som nå begynner å klarne!
     
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    JAAAAAAAAAA!!!!

    I går fikk en ENDELIG levert inn de hersens Næringsoppgavene og alt sånt... blæææææh. Hater det intenst. Å kuke med ting som har skjedd for flere dager og måneder siden er så innmari ikke min greie. Men nå er det levert og over et år til neste gang.

    Det skal feires i kveld!!!
     
    Roberto and SASDC8 like this.
  7. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God varm morgen fra Trondheim.
    Her er det finvær, og etter arbeidsdagens slutt er det hjem til en kompis for overnatting før KL tar oss ned til AMS i morra tidlig på fakiren(brrrr.....););)

    Ha en varm,solfylt og deilig dag :):):)
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Torsdag var det blitt ja, og temp allerede på 17 grader når man kjører til jobb lar seg høre! Sola skinner også, så skal det bli bedre nå, måtte man fått fri fra jobb.

    Dessverre bestemte Norsk Tipping seg for å ikke gjøre uken min fullkommen i går. Og så jeg som hadde ryddet plass til minst 60 mill på konto. Jaja. Får stable tilbake nå da.

    Full dag på jobb, så 2 generalforsamlinger i kveld, og så tidlig fly i morgen til det Østlandske. Går nok fort denne dagen ja.

    Håper du ordner leilighet til alle mann, ellers tror jeg du for mister kunder om de blir kastet inn på de elendige dobbeltrommene de har på det huset der. :eek::confused:
     
  9. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God torsdag fra Radisson Blu OSL. Etter en god natts søvn og en god frokost, fikk jeg med meg landingen til SAS sin 330 fra EWR. Skikkelig flynerd jeg ja :) Har allerede sjekket ut og inn igjen, og får bo i samme suiten en natt til ;)

    Ha en strålende torsdag!
     
  10. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Her er det leiligheter, sol, 28 grader og Aperol på bryggekanten. Er faktisk fortsatt imponert over standarden på dette hotellet som vel snart er 10 år...
     
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Firenze. Herlige dager i Italia. Startet i Pisa med ett obligatorisk stopp i Lucca på vei hit i dag.

    Middag på Il Latini er alltid en vinner. Restauranten har vært full med kaos siden åpningsdagen. Westin to netter før St. Regis rett over Piazzaen to netter til. Deretter Milano.

    Nødvendig nedetid for sure

    God natt!
     

Del denne siden