Så var det torsdag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 19. juni 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    På tide å komme seg hjemover og en liten selvpålagt tørkeperiode...både fra inntak av bobler, vin og også daglig bad i sjøen. 4 fantastiske dager på Sørlandet er nå over...heldigvis er det frifredag i morgen. Ha en flott torsdag enn så lenge.
     
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Grdmpf fra det Sørlandske!
    I motsetning til Hr EB har vi hatt noen hvite dager i det Sørlandske og har ikke behov for opptørkning.
    Dog er man allikvel trøtt som en strømpe, og skulle gjerne hatt noe av morgenenergien til fyren ovenfor.

    Junior & co vant fotballkampen sin i går 6-3 og junior scoret de 2 første målene, så det var stor stas!
    Siden det er torsdag er det lite på programmet. Så jeg kunne tenke meg å bare flate ut etter jobb i dag.
    Fredag i morgen alt, så kanskje man må tenke litt på hva man skal finne på i helgen.

    Desissjens, desissjens. Er det rart jeg drikker?
     
  3. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Lillesand hvor jeg for øyeblikket venter på bussen tilbake til Arendal. Kiropraktoren har knekt og rullet meg rundt til den store gullmedaljen. Får håpe det hjelper.

    Lang dag på jobb som avsluttes med en sykkeltur (for egen motor) hjemover.

    Ha en fin dag :)
     
  4. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Du må slutte med det økonomiklasse-kjøret ;)
     
    LN-MOW and Cecilie like this.
  5. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    Hoy fra MSC Orchestra hvor en et straks igang med omvisning. Her ble det servert boblevann og det før klokken har rundet halv tolv. Spørs om ikke bilen må stå igjen i sentrum til i morgen......
    Ha en fin en, det skal jeg.
     
    Bizflyer liker dette
  6. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Johuuu fra bartebyen.
    Sikret billetter til et foredrag med en viss Bruce Dickinson lørdag, noe som blir spennende. Selve dagen tilbringes nok på Værnes, og forhåpentligvis bøtter det ikke ned.
    Idag blir det litt hjemmarbeid, og avsluttes nok med en øl eller to.

    Ha en flyvende,flott dag :):):)
     
    Jørgen liker dette
  7. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'moorgen her fra de nordgeorgianske skoger. Her er været fint, men den jævelcellen som lå over oss i går og hamret løs mens resten av Atlanta-området var badet i solskinn,. kommer sikkert tilbake.

    Velvel .. funderer på et tak med motorsagen .. har en del nedfallsgrener som trenger å konverteres til ved ... Men klokken 15 er det England-Uruguay ihvertfall ...
     
  8. Roberto

    Roberto co-founder

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    God kveld fra Oslo der jeg fremdeles er i dårlig humør etter gårsdagens Spania-tap.
     
    SASDC8 liker dette
  9. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Bodø. Ser England drite seg lodrett ut igjen, så intet nytt på den fronten. Blir sur av sånt, så på tide å finn en øl tenker jeg!
     

Del denne siden