Noen som vet hvordan man søker kun på Business class ved bonussøk på sas.no? Ønsker å bestille Business men får kun opp Go eller Plus, skjønner at det er utplukket på Business og ønsker derfor å kunne se når det faktisk er ledig på Business. Ruten er OSL - MIA t/r
Jeg sjekket den linken nå. Det kan vel ikke være mulig at det er kun 1 tur til Miami og kun turer New York utover det i business. Jeg søkte så langt frem i tid det går an å søke. Virker ikke som den fanger opp alt.
Tror de få business setene som SAS slipper blir tatt rimelig fort. Jeg fikk tak i to seter OSL - EWR 5. april, og de ble sluppet kvelden i forveien av at jeg bestilte. Heldigvis hadde jeg aktivert varsler fra travelhacks-siden, uten de hadde jeg nok ikke kommet over de to setene til EWR.
Hvis du går inn på SAS og søker Tr til ønsket destinasjon og setter innstillingene på poeng, så får du frem en lavpriskalender på poengbookinger. Der kan du se når det er ledig, for der det står 50.000 Poeng, så betyr dette ledig business class. Link som eksempel https://www.sas.no/book/flights?sea...80427_a1c0i0y0&view=upsell&bookingFlow=points
Lykke til. Det er marginalt med seter. BOS og EWR er de to som har litt å velge i. NRT, LAX og SFO er også veldig vanskelig. Ser ut som SAS slipper flere seter ca 3 måneder før på de flyene med lavt belegg.
Billetter på business class i November, Desember, Januar: Til Asia: Til Tokyo er det masse ledige seter i BIZ Til Hong Kong, endel ledige seter i BIZ Til Bejing, Ledige BIZ nesten hver dag Til Shanghai, endel ledige seter i BIZ Til USA: Til New York, er det godt med seter i BIZ Til Boston, er det også endel billetter BIZ Til Wastigton DC, er det endel billetter BIZ Til Miami er det litt tynnere, men ikke umulig Til Los Angeles, er det så mange BIZ at det skal ett mirakel til å ikke få det til Til San Francisco er det greit med billetter i BIZ Hvis dere går inn på siden til SAS, så har de forbedret siden godt, så nå kan dere søke på tur retur. Innstillingene er slik at der det står 50.000 Poeng, så betyr dette at de har lede bonusbilletter i BIZ på den datoen, så er det bare å kikke på hvilke som passer, derfor viser jeg linken igjen: NB!!---> Juster på månedene på denne kalenderen, så kommer det fram https://www.sas.no/book/flights?sea...80427_a1c0i0y0&view=upsell&bookingFlow=points Hvis dere er en hel familie så blir det vanskelig, men er dere bare to stykker så burde det være være enkelt å få dette til
Har fulgt med på NRT i en måned nå, det ble nettopp sluppet masse C til NRT frem mot 12 desember. Bestilte opprinnelig 4-12.des og følger med på muligheten å forlenge dette noen dager.