Strålende søndag i hovedstaden! Det skal visst bli ganske varmt igjen også. Det blir nok en tur i Marka i dag også. Dagen i dag Gjermund har navnedag 1858: Norsnæs bataljon stiftet 1928: Norsk Aero Klubb stiftet 1980: SS Norway døpes av Kong Olav 1986: Finale i Eurovision song contest i Grieghallen James Brown og Jahn Otto Johansen deler bursdag.
God morgen fra Fornebu. Jeg våknet (selvsagt) klokken 05:40 og helt unødvendig på en søndag. Dagen i dag blir biltur til Stavern (Larvik). Fint å komme seg litt ut i finværet. Håper bare det er noe mat eller snacks å få der borte... Jeg starter, heldigvis, med flyreiser igjen til uka! Innenlands-jobbturer, men godt å komme litt opp og over skyene igjen! Ha en strålende dag alle sammen!
God morgen fra hovedstaden. Her blir det tur i marka og litt mer tanker om sommerferien som står på planen. Minner fra fjesboka om siste års turer til USA på denne tiden av året gir bare mer abstinenser, og selv ikke å vinne for tredje gang i Kiwis sunnhetslotteri ga mer enn kortvarig glede. Neste flytur er booket til Nord-Norge i pinsen. Anledningen for turen (bursdagsfeiring) er avlyst, men får håpe det blir tur likevel.
Halla fra Trøndelag. Atter en sløv dag for min del. Latskap avler vel latskap. Gikk en tur i Trondheim sentrum i går, stoppet ved Nomaden og plukket med en pocket guide for Chicago. Har tross alt på pur trass bestilt en bonustur ditt i juli, men går megen sterk ut ifra at det ikke blir noe av. Likevel greit å ha en liten reiseguide i orden. Samboer mente at vi også måtte kjøpe en pocket guide for New Zealand, som vi ikke har bestilt noen tur til men jeg mener dette kan oppfattes som et lovende tegn Ha en flott søndag dere!
God ettermiddag frå Sunnfjord. I dag har ein omsider fått rydda i garasjen og fått på plass nye hyller for å lagre pikkpakket på. Til og med toåringen begynner å få flyabstinensar no. Han blei lite fornøgd då eg bladde forbi biletet av A380en til Air France på nyheitssaka om KLM/AF på IF i dag tidleg. Stakkars pappaen som ville sjå Bonanza. Ellers pønskast det på vinter- og påskeferie til fjerne himmelstrok samstundes som eg får sjå grisar fly saman med arvingen på Peppa Gris.
Regnet med at det ville bli rettet på. Jeg har aldri opplevd et buekorps, men har hørt rykter om at man må være født og oppvokst i Bergen for å holde ut.