God morgen søndag! Lite kamp på programmet her i (på) gården, jeg skal heller ta med hunden ut på tur. Kona er på vei til HEL, så jeg må passe på huset og hunden. Føler jeg har booket mere tur for henne enn for meg selv i det siste. På tide med en tur sammen snart! (Og det skjer allerede neste helg..) Solen skinner! Ha en deilig dag.
God formiddag fra Porsgrunn. Dumpa inn en god slump SAS poeng etter siste måneds handel av stuevinduer, stuedør, spisebord og stoler.. Rolig kveld i går, så formen er på topp. Skal låne en bikkje og gå meg en tur i den friske høstlufta. Ha en forfrisket dag
God formiddag fra jobben. Tårene fra i går kveld er byttet ut med lett optimisme og fremgang i dag. Det er bra. Ferie i februar. Hvor reiser jeg fra SFO for å finne litt sol. ?
God søndag fra Oslo. Sitter å ser på bilder av flommen i New York, har avreise dithen på tirsdag så håper at det har fått tørket opp sånn passelig innen da, hvis ikke får vi vel lov til å ta med flytevesten fra flyet når vi disembarker?
Vi skal ned til NYC om noen timer, kan gi en rapport. Var lengre nord i staten i Hudson, NY, og heldigvis ingen dramatikk her utover mye regn. Imidlertid glad vi bestemte oss for NYC til slutt og ikke på starten av turen.
God tidlig ettermiddag fra FCL på G i Munchen. Veldig fin avslutning på Barcelona i går kveld, med meget hyggelig selskap fra selveste Trøndelag på IC loungen. Hjemreisen startet med feil bil fra Blacklane, men vi kom oss trygt til flyplassen. Shoppet litt, før vi hoppet over pølse med brød på loungen; Begivenhetsløs tur til MUC, nå var det på tide med litt mat; Beklager litt mye matbilder her i det siste, men mat er jo noe av det beste vi spiser Edit; dessert i @haifinn style?
Tenker meg tilbake til Mexico. Hawaii drar litt over budsjettet, men er veldig åpen for andre forslag
God ettermiddag frå SK4478! Smekkfull balje no i kveld, så det blir ikkje avgang i tide, men det går nok bra likevel. Som vanleg ein solid handfull kjentfolk på flyet, som kan tyda på at eg har budd nordpå litt lenge... God sundag vidare!
Det var noe kjent med han som satt til høyre for meg i loungen? Mistenker at det var deg, uten at jeg turte å si hei. Ha en flott søndag videre
Helt uproblematisk hittil. Noen steder i Central Park med litt gjørme i undergangene/under broene bare, ellers var flom det minste problemet. Større problem med polsk parade som stengte veldig store deler av 5th Ave og alle bilers mulighet til å krysse Manhattan.