Det er søndag på strilelandet og solen er på vei opp. Her er det barnebarn som styrer døgnrytmen og da er det opp og hopp rundt 06 ..
God morgen fra midt i riket. Her er det ingen våkne barnebarn enda, men Roadkingen måtte på naturens vegne og da fristet liksågodt en kaffekopp og litt stille stund før det blir livat igjen Så den første trekkfuglformasjonen tidligere i uka. Det går ubønnhørlig mot høst og kaldt Alle ønskes en praktfull søndag med og uten sol, med og uten ferie.
God morgen! Tror kroppen skjønner at ferien snart er over, i dag våknet jeg kl 7.. Heldigvis fortsatt en uke igjen av ferien, men overgangen blir nok hard. I dag skal jeg spise is!
God morgen fra Sølvbyen. Gråvått oppholdsvær. Dagen startes tradisjonelt; kaffe etc etc. Alltid godt å nyte en rolig oppstart. Yr er stadig optimistisk for Aust-finnmark i slutten av neste uke, håper godværet også følger med på dette Norges mest(?) besøkte nettsted. Ha en frisk og trivelig dag!
God morgon frå Aust-Finnmark! Pandionkatten meinte at kl. halv seks var det på tide å stå opp. Det er vel oppskrifta på å skaffe seg ein smågretten loungevert, men det tenkte nok ikkje kattlørva på. 'Sangtimen' på P1+ starta i dag med musikk frå Færøyane og så frå Island. Meir skulle det ikkje til før kjente reisefeberen velte inn over meg som ein tsunami... Ha ein roleg sundag, alle saman
Betre enn no blir det sikkert. I går var sikten av ein slik art at Krampenes og Ekkerøy gøymte seg for kvarandre. Om ikkje anna blir molteplantene vatna!
At kroppen ville over i arbeidslivsvåknemodus allerede ei uke før du faktisk må trå til på slaveriet var vel i overkant framoverlent?
God morgen fra dejlige Danmark Første morgen på vår faste plass - godt å være tilbake Her blir vi en drøy uke dersom ikke fargene på kartet endres, noe vi selvfølgelig håper og tror ikke skjer Ha en nydelig søndag
Imponerende mange som starter tidlig på en søndag... God morgen hele gjengen, dagen starter med en ikke uthvilt tilstand, men håndball på tv. Så får man se hvordan det ender. Fredelig søndag til hele gjengen
God morgon frå Sunnfjord. Her er eg og ungane på visit hjå moderen medan trønderbataljonen ligg heime og søv. Det har blitt lite trumf dei siste vekene. Førre veke var det sal på kaffi på Spar utan at eg slo til. Jammen er det travelt med helg heile veka.
Ta en titt på de 3,X millionene med poeng du har du så kan du Skriver en stakkars som ikke har sin første million en gang I blandet booking poengtilgjengelighet.
God morgen fra hodepineland. Lørdagen var hyggelig målt ut fra intensiteten på straffen i morges. Væromslag og kaldt på morgenen, for i går kveld var Oslobyen hyggelig i shorts og t-skjorte. T-4 tror jeg. Til OSL.
God søndag formiddag fra AMS. Flyet inn fra BON ca en halvtime forsinket, men no big deal når en har fire timer connection. Kom oss gjennom tredje Security på er døgn, ca femte visning av pass og befinner oss atter en gang innen Schengen. Har innkvartert oss i Aspire lounge for å gjøre ventetiden kortest mulig, men blir digg å komme hjem senere i dag!
Gratulerer med dagen til SAS. 75 år og still flying. https://en.wikipedia.org/wiki/Scandinavian_Airlines