En frisk start på ukas siste dag Netatmo rapporterer -17, Yr sier -19. Uansett er det bikkjekaldt (pussig uttrykk forresten). Men nå snur tempen også. Våren er i sikte med redusert smitte og mye vaksine. Herlig søndag til alle og enhver.
Det slår meg, hvis resten av året skal bli like solrikt som denne vinteren har vært her sørpå, så blir det tørre tider.
God morgen fra Numedal. Været er flott, men også idag er temperaturen på det grønne. Best å vent noen timer før skiene spennes på. Blir ikke så lang tur, nærmest bare en unnskyldning for etterfølgende badstu. Ny vaksinestrategi er i emning, det betyr nok at IFere blir egen gruppe med høy prioritet. Ha en frisk og håpefull søndag!
God søndag! Solen skinner, og det er kaldt. Har tent opp i ovnen, og satt på en vaskemaskin. Snart blir det søndagsfrokost. Dagen skal brukes til å rydde litt, og velge farger til oppussingen. Nyt søndagen!
Det er nok så, men jeg tviler på om høytrykkene klarer å holde stand over Norge/Skandinavia i tilsvarende lange perioder i vår/sommersrsongene.... Men det er lov til å håpe
God morgen fra Havstrilelandet! Fikk (delvis - i ørska) med meg en praktfull soloppgang over Tysnessåta. Nå er det for sent, og man kan like gjerne reprodusere gårsdagens bilde. T0 for retur til KRS. WF 589, denne gangen. Innser at det det er en hel del faktorer (vaksine/reisemuligheter) som må på plass i resten av året/perioden for å sikre gullet.
God Søndag! I dag skal vi prøve å finne oss en litt skjerma vannpytt for isfiske. Det er vel enklere sagt enn gjort i Bymarka på en Søndag. Google Foto fortsetter med påminnelser fra fjoråret. Samme dag i fjor var det embarking day på Navigator of the Seas.
Si ikke det. Sommeren 2018 var jo et eventyr med sol og varme dag etter dag fra allerede tidlig i mai. Ok, ikke for bøndene, men for oss vanlige folk var det en fantastisk sommer . Så, som du sier; det er lov å håpe
Fastelavnsboller er overraskende godt... forsåvidt bra at det er et år mellom hver gang... Været i Trondheim er igjen på levelig nivå, 2 blå og sol. Gratulerer til alle mødre der ute, dere er rå Ha en feiende flott søndag.
Tja... «Med fjernvarme får du garantert lik eller lavere kostnad enn ved bruk av elektrisitet.» https://www.fortum.no/bedrift-og-borettslag/fjernvarme/om-fjernvarme/priser-og-vilkar
God Søndag ... Glemte å lukke døra til terrassen i natt, så jeg ble vekket av at jeg var varm og svett i senga, så jeg gikk ut og da smalt varmen mot meg, det var skikkelig varmt i dag Så da passer det å kjøre denne låta i tropevarmen her på La Gomera
God Søndag! Her er vi ferdig med dagens økt med øvelseskjøring. Ble langkjøring i dag, havnet opp på OSL og fikk med landingen til denne fra varmere strøk. Nå blir det boller og skiskyting.
God ettermiddag fra BGO. Intet nytt fra loungen her. Skal snart borde WF589 til KRS, men har bedre utsikt til WF415 som skal til Sandefjord. EDIT : må ile til og rette (hvis det skulle befinne seg noen petimetre her inne). Da vi taxet ut så jeg at 415 til Sandefjord også var en Dash 8. Fikk ikke med meg hvor Embraer'en på gate 17 skulle
O skrekk. Husker første vinteren i huset vi hadde, holdt på med oppussing og nye stod åpent i kulda. Desember kom på ca 8500. Du har min sympati @holmen
God ettermiddag fra Trondheim Nydelig vær, har vært inne og sett sport i hele dag Nå er det straks rådyrsteik til middag....kjører liksågodt en rød spanjol til maten og dermed fullfører «vin hver dag» i helga Ha en syrlig søndag