Søndag på flightconnections og awardfares

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av The_Dude, 15. des 2024 kl 08:10.

1. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    2,323
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen. Små barn = tidlig oppe. Ble visst litt TV her mens pappa sitter og legger planer. Ser at SV og KQ kjører minimalt med bonusseter, men at KL, VS og AF er ganske aktuelle for familieturer. Målet er at alle seks skal komme seg til et eksotisk sted i 2026, noe som burde gå så lenge mixed class og leg-by-leg blir mulig før sommeren 2025 - gitt at dagens ruter består.

Ellers tenker jeg at kanskje en last-minute restplass-pakke i romjulen hadde vært noe, om muligheten skulle oppstå.

Riktig så god dag til alle.

holmen, oleredv, obay and 3 others like this.
  2. oleredv

oleredv Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,848
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon frå eit vått Vestland. Her set vi straks kursen mot BGO for tur vidare til Bangkok via CPH med SK. Kom over eit meget attraktivt tilbod i vår så det blir C på heile gjengen, noke dei er uvitande om! 3,5 veke i Thailand og Vietnam står for tur blir ei annaleis men forhåpentligvis flott jul.

Ha ein flott dag!

Nordlands, The_Dude, Upsaker and 4 others like this.
  3. Ololsen

Ololsen M

Likes mottatt:
    2,340
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Hotel Brosundet i Ålebyen hvor det har begynt å blåse. Det ble litt for mye vin i går, men med litt hotellfrokost så blir det vel bra. Men senga er fryktelig vanskelig å komme seg ut av kjenner jeg.

Med dette var nok hotellåret 2024 også over, så spørs det om det blir mer Thon og Scandic neste år

The_Dude, holmen, obay and 1 other person like this.
  4. kiev

kiev Mr Fasttrack

Likes mottatt:
    5,067
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra SAS innenlandslounge. Her var det to(!) gjester da jeg kom klokken åtte. Sånn creepy «hvor er alle folka»-følelse.
    Dette er slutten av nest siste tur før jul, skal bli godt å bli ferdig med den siste også. Og ikke minst godt å kaste krykkene på nyåret.
    Moral: Unngå overtrening på hard tredemølle, «Det e itj’no lurt, sjø»

The_Dude, holmen, obay and 1 other person like this.
  5. Mysterio

Mysterio Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,400
    Bonuspoeng:
    93
    Hehe, fattern (på SK249) opplyste meg om det samme.

kiev and The_Dude like this.
  6. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,770
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden.
    Litt tidlig oppe i forhold til når vi gikk og la oss i går. Men formen er overraskende god, med tanke på mengden akevitt som gikk ned sammen med rakfisken i går. :cool:

Kona har bursdag, så her har det vært kaffe og kake på sengen. Kanskje rekker vi frokosten også?

Siste hotellovernatting på meg også i år, og nå har jeg snart brukt opp Strawberry-poengene mine. Skal ikke SAS og Scandic-samarbeidet starte snart?

Ha en fin en!

kiev, NoLimit and The_Dude like this.

Del denne siden