Morn. Ikke en god en. Kom nettopp til Istanbul fra Bangkok, tok en tur innom lost and found og joda, de har funnet øreklokkene mine. Men det er søndag, tidlig, og de ligger på et lager som ikke er åpen nå. Skulle ha sendt en epost 3 dager i forkant for å få lagt de klar var beskjeden. Det sto det ingenting om i eposten med beskjeden at varen var funnet… dessuten hadde jeg allerede i tapsmeldingen nevnt at jeg har transfer akkurat nå. Frustrerende. Så close, yet so far away. «Kom tilbake til Tyrkia, men send mail tre dager i forkant» fikk jeg som oppfordring, evt ordne med transportfirma om jeg ville det. «Ingenting annet jeg kan gjøre for deg», sa han høflig. Blæææ. Håper dere får en bedre start på dagen.
God morgen fra OSL. Årets første flytur, endelig. Premiumloungen er åpen, men serverer kun kaffe. Passer perfekt siden kun det jeg trengte, stille og rolig er det også. Turen går til LHR og videre til SEA. Lang pause på LHR. BA hele veien
God morgen fra gullstuen på OSL. Årets første flytur står på programmet her også, SAS får æren av å åpne flyåret 2023 for min del med 1 flight idag før det blir 2 ganger BA i morgen. Slaps og varierende brøyting på veien hit, men flybussen var fremme ca 10 min før rutetid for det. Det gir ekstra tid i loungen, og det er en jo fin start på turen med litt ekstra loungetid SK4609 neste! Nyt søndagen folkens
God formiddag fra Porsgrunn. Jobbhelg- snøfiller i A4 størrelse. Godt man har kontortjeneste i dag. Om tre uker er det min tur til ut å fly. Ha en slapsfri dag
God natt fra Virgin Hotels Chicago. Kom meg av gårde fra SFO i sete 1L på UA sin 777-200 med polaris konfig. Setet var ganske ålreit og kunne fint klar meg her på en lengre tur også. Ca på høyde med SAS sine seter men kanskje litt trangere. Nå skal det soves før det blir en kjapp spasertur i byen i morgen og LH F hjem igjen Jeg har forøvrig også som @Flyingdutchman slengt fra meg mine headphones ett sted. Sist jeg husker å ha sett dem var på OSL-FRA på fredag så disse anser jeg vel egentlig som tapt..
God morgen fra Tigerstaden. Travel expo ble rundet i går før PL runden. Bra med utstillere og fint med inspirasjon. Siste dag i dag, så ta dere turen om dere er i området. Funker for barn også, de har noe gøy i alle aldre
God morgen! Snøen har lavet ned i natt, så her er det hvitt og fint. Men det ustabile været er litt irriterende, merker jeg. Kan det ikke bare være kaldt, så snøen blir værende? Jaja. SAS-appen sier det er 13 dager til årets første flytur. Og det går til varmere strøk. Det er jo noe. I dag er det juletrefest på jobben, og mitt alibi er min 6 år gamle nevø. Det blir gøy. Kos dere, hvor enn dere er i verden.
Del gjerne noen ord om Virgin Hotel i Chicago. Jeg spiste frokost i en av restaurantene under der, og det var veldig bra, så lurer på om hotellet også er bra eller bare har litt lett strødd designhype.
Solkysten søndag! 2 grader og stille! Litt «melis» på Løvstakken. Snø er fint på fjellet og på bilder! Ikke noe nytt eller spennende på reisefronten. Spent på Aviansa B787! Lurer på hvor jeg skal bestille hotell i Los Angeles i slutten av februar? Lurer på om jeg for første gang skal bestille hotell gjennom ViaTrumf? Veldige problemstillinger for en enkel bergenser .. Godt det er helg.
God morgen fra AGP og Sala VIP loungen Frokosten på Holiday Inn Express var ikke noe spes. Stort her og god plass. Noe begrenset med mat og drikke, men det duger og er et par hakk opp fra hotellet. Blir sikkert noe digg å få på AY etterpå
God morgen fra Radisson Blu Spa and Resort Puerto Mogan! Disse leggene har et desperat behov for sol! Ha en super søndag folkens!
God formiddag fra Trondheim Dagen idag skal brukes til å se litt hva man kan gjøre i San Frrancisco neste helg, samt booke ferdig hoteller og golfbaner i Panama for turen i februar. Håper alle har en super søndag Jeg skal til Istanbul i Februar og har tid til å hente headset om du ikke har andre muligheter?
Det hadde vært supert! Da skal jeg være påpasselig å både sende de e-post i forkant OG legge ved et skjema slik at noen som ikke er meg kan hente ut. Sender deg en PM. Jeg er nå på siste holdeplass før sk350 tar meg videre til Trondheim. Var utrolig deilig med en dusj i loungen. Hva er poenget med at flyselskap skrur opp temperaturen til (noe som føles som) 30 grader når de vil at folk skal sove?
God formiddag fra bussen mellom Santiago og Valparaiso. Frokosten ble empanadaer og ble fortært på bussen.
God ettermiddag fra Tyrkia. Blir nok noen timer å se om jeg finner noe i siste liten på SAS salget, og bestilling av neste jobbtur tilbake hit med TK eller LH. Jeg skal reise hjem fra Tyrkia på fredag 20.jan og kan ev. ta med headset da om du vil ha de raskere?
Jøss, det hadde vært kult, selv om jeg ikke har bråhast. Holder du til i Trondheim, evt mellomlander der?
Nei, reiser IST-OSL-BOO, men kan kanskje sende siste stykket i postpakke derfra eller når jeg kommer hjem til AES (via OSL) noen dager senere?
Kan bare uttale meg om selve rommet foreløpig, men for 1200kr vil jeg si det er bra. Stor god seng og alle typiske upscale hotel amenities er tilgjengelig, bortsett fra tøflene som jeg ikke har klart å finne. Fikk rom i 17. etasje med ålreit utsikt. Visstnok fin utsikt på takterrassen også, men der har jeg ikke vært. Det virker som profileringen her sikter på sminke og party med innredning og reklame og du kommer på en måte rett inn på badet fra gangen. Stor fin dusj er pluss. Hører tbanen ganske godt når den svinger forbi under her, så om man plages av det, kanskje be om rom i en annen retning.
Hei og god dag IF, fra EDI og snart NCL. Tog for fly, uansett det raskeste. Sauer, sjø og jorder så langt øyet kan se her i nordøst-England