Sitter her i SilverKris Loungen på Changi å prøver å unngå å skule bort på First Class delen av loungen, og ikke minst The Private Room i de indre gemakker. På tide å rekalibrere og forberede seg til hverdagen....13 timer på SQ308 venter. God søndag alle sammen!
God morgen fra Kastrup, Kursen settes hjemover mot Oslo og jobb, men for å toppe langhelgen har jeg valgt en koko routing over Arlanda fordi jeg kan, eller bare fordi tilgjengeligheten på ungdomsbilletter kan fort føre deg inn på merkelige routinger. Viktigste, jeg er i lufta igjen og EBG er i rute. Ha en flyvende en!
God morgen fra et solfylt Bergen ... blå himmel og stille sjø, de store cruice skipene siger inn til kai og busser fra store deler av Norge er klar for fylles med turister .... Verdens vakreste by forbereder seg på å ta i mot syklister fra fjærn og nær ... bygater som har vært i dårlig forfatning i mange år får plutselig nytt dekke. Tidligere har det stått på penger og bilene har ristet i stykker.
Hei hei fra Sørlandet. Her er det grå himmel og dårlig med flylyder. Forrige fly gikk 10.45, neste 13.45. Planen her er å se over sykkelen; smøring og stramming av 'ting' som ristes løs helt av seg selv
God dag fra Trøndelag. Sola skinner, men jeg valgte å ta en tur på kontoret i dag for å gjøre den kommende uka litt lettere. Etter to timer foran PC-skjermen har jeg foreløpig produsert én artikkel for InsideFlyer og ikke så mye jobbrelatert enda...
Gretten ettermiddag fra Sørlandet. Her har jeg i timesvis forsøkt å booke en reise til høsten. Finnes fint på matrix, men ikke i verden om det lar seg booke. Ingenting jeg finner klarer jeg å få booket. Endelig kom jeg igjennom expedia med en booking.. Så avvises kortet mitt, flere ganger, flerer kort og vips.. *grrrr*
God søndag fra Trondheim. Hjemme etter arbeidsøkt på hytta.... Nå er det dusj, pils og Lerkendal - i nevnte rekkefølge Ha en fin kveld
God søndagskveld fra Oslo. Etter en fin helg på hytta til opphavet med sol og noen fine fjellturer er det tilbake på jobb i morgen. Litt mer solbrent og har fått både sol og avslapping på hytta i helgen så da er man vel snart klart for ny uke. Nå får man slappe av litt i sofaen foran tv-en før sengen kaller og det skal soves slik at man er klar til ny uke...