God morgen fra Bangkok! All bekymring for at Thai ville komme dårlig ut sammenlignet med andre tilbydere av C-produkt ble feiet vekk i kveld/natt. TG955 leverte en svært så behagelig flight! Hardware var old school, men komfortabel, og det var heldigvis servicen også! Svært hyggelig crew og en smakfull meny signert Terje Ommundsen bidro til en følelse av at turen gikk altfor fort. Eneste "negative" er at TG lander sykt tidlig, så øyelokkene er rimelig tunge nå. Heldigvis ble vi tatt godt vare på i Sofitel-loungen, og rommet var klart svært så tidlig, så nå blir det en høneblund! En fin søndag ønskes alle!
Det er ikke søndag! Men sånn er det med et forum som dette vi er i alle tidssoner, snart er kl 19 her og vi har bord om en time for middag .. Dessuten er jeg grinete, jeg har ikke fått mail fra SAS og må sitte i Plus på mandag .. Sist jeg fløy fra SFO (med doktoren) ble vi oppgradert for minstebud .. men det var før jeg ble nedgradert til EBG ... Glad diamanten er på vei .. Ha en deilig søndag dere, snartmiddag ..
God formiddag, snart ettermiddag fra Sydney. Vi hadde et helt fantastisk crew på TG475 fra Bangkok i natt. Det er utrolig hvor mye det kan løfte opplevelsen og det gjorde at TG banket LH langt ned i støvlene denne gangen. Bagasjen vår står igjen i Beijing så her shoppes det. Og jeg som hater shopping!
God morgen fra tidlig søndag i gamle steinrøys. Unødig tidlig, men er man våken så gjør man det beste ut av det. Dvs kaffe, fyre i ovnen, god musikk og IF. Ha en fin dag!
God laurdagskveld frå Washington state! Her i The evergreen state har ein i to dagar gjort svært lite utover å henge med slekta. Dei neste dagane blir omtrent likeins. Elles har det bøtta ned med regn, men det er jo ganske så normalt her på denne tida av året. Vel, no er det middag! Heimelaga God laurdag eller sundag, folkens!
Her står man i et stappfullt tog sammen med andre joggere og folk som har vært på fest Det er ikke satt opp egne tog fir idiotene så da må vi dele. Kun noen timer jogging og så er jeg ferdig God søndag rundt i verden
Man lider ingen nød. Og i morgen skal Ballard gjøres utrygg, forteller ryktene. Det er med andre ord stadig noe i gjære
God morgen fra vakre Barcelona. Kan varmt anbefale en rundreise med cruise i middelhavet som et godt alternativ til en uke på en sydendestinasjon. Veldig kjekt og våkne opp til nye steder uten å måtte tenke på transport. Servicen er utmerket. Skal du nyte litt god drikke vil jeg sterkt anbefale kjøp av drikkepakke på forhånd som fort koster opp mot tusen dollar om den skal kjøpes ombord på skipet. Nyt søndagen hvorhen du måtte være
God morgen fra regnbyen Oslo. Har står ingenting på planen, og godt er det. På tide å catche opp på litt reisebrev!
God morgen fra Gibraltar. I natt har naturen vasket gatene, men nå skinner solen igjen og det er meldt nok en fin dag. På tide å ta på solbrillene og rusle ut. Nyt søndagen folkens
God morgen fra Barcelona! Straks siste frokost før hjemreise, som skjer med LH i ettermiddag. Har hatt en relativt avslappende helg, med god mat og drikke. Har ikke merket noe særlig til demonstrasjonene, men har sett flammer og røyk på avstand. Glad jeg endte opp med hotellet hvor vi bor, for det er er stykke unna tumultene. Vi så på et par hoteller som ligger i den gaten hvor det har vært mye bråk og branner.. Helgen nærmer seg dessverre slutten, men heldigvis er det ego-trip neste helg.
God formiddag fra Oslo - her misunnes det etter alle kunstens regler TG955 flighten til @funkenstein hvordan fant du den? jeg loker rundt med awardfares.com og finner mye ledig, men dukker ikke opp i SAS staralliance search...tlf til Talinn? eller skal det bare ''være slik''?
God ettermiddag fra Gullstua på OSL. Ulempen med å bo så nære OSL at jeg kan kjøre hjemmefra 55-60 min før avgang er at det blir knapt med tid på loungen. Rekker ett glass bobler; Turen går til Romania, OTP via FRA. Edit; litt lei meg for at jeg måtte ta til takke med 3C men finner det innafor når krompen med vakter tar de første 2 radene. Klarer akkurat å la være å le høyt, den ene «gorillaen» sitter på 2B, aleine på raden.
God ettermiddag fra Amsterdam hvor halvmaraton er gjennomført for undertegnede, mens reisevenninnen rundet 8km til ny bestetid på km... Nå blir det ut og få seg noe mat, før siste natten snart kaller før retur i morgen!