Søndagssurr!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Myrvold, 13. sept 2015.

  1. Myrvold

    Myrvold Nytt Medlem

    Innlegg:
    47
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    18
    Wannabe Click-bait tittel :)

    Da er opphavet snart 50, og jeg ble reiseleder! Da ble det selvfølgelig flytur.
    SAS Plus og første gang med fast track og lounge for min kjære mor, og hu er solgt allerede. "For noen som stresser og er litt redd for å fly. Er jo dette fantastisk!"
    Så da blir nok detta bra :)
     
    Travellingalf, RoadKing and Fnate like this.
  2. Myrvold

    Myrvold Nytt Medlem

    Innlegg:
    47
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    18
    Nåja. Søndagssurr passet litt alikevel. Var 6 ledige seter i Plus. Så reisefølget på 3 ble satt i hvert sitt midtsete på 3 rader lenger fremme. Bedre plassutnyttelse, men ikke heeelt hva man velger sete for.
     
  3. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg regner med at dette er dagens god morgen-tråd?

    I så fall, god morgen fra Cape Town! Her nyter jeg livet i loungen før flyet går til Durban for en natt. To gamle BA-damer som dette er ikke den verste starten på dagen ...

    20150913_100459.jpg
     
    TOS_EBG, RoadKing and Fnate like this.
  4. Myrvold

    Myrvold Nytt Medlem

    Innlegg:
    47
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    18
    Det var meningen ^^, Selv om det nesten ble min oppdateringstråd. "Har vi en lege om bord" har jeg aldri hørt før. Også fordi jeg svimte av da gitt...
     
  5. RemiWM

    RemiWM Aktivt Medlem

    Innlegg:
    313
    Likes mottatt:
    236
    Bonuspoeng:
    43
    God "morgen" fra Rælingen.
    Var på 40-års lag i går med fruen. Hyggelig sammenkomst med dertil gode drikkevarer. Vi måtte brått avbryte den etterfulgte byturen da jeg fikk ekstreme magesmerter. Var hjemme i 02-tiden, men satt på ramma til ca kl 04. Fikk et par timers søvn for så en ny runde på badet. Vært våken siden. Ligger fortsatt i senga, men må snart stå opp for å sette snuta mot valg-lokalet. Frister ikke med mat enda, og har ikke spist siden kl 19.30 i går kveld. Dagens planer om rydding i hagen utgår for å si det mildt. Er bra junior på 4 er på sightseeing på OSL for å se på fly med svigers.
     
  6. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag fra Trondheim.
    Blås-bortdag her, men vi har kosa oss ute, og junior har lært seg å sykle uten støttehjul idag. Straks blir det bursdagsmiddag til en niese og deretter hjem til kamp .
    Ha en deilig dag :)
     
  7. titocosta

    titocosta Medlem

    Innlegg:
    147
    Likes mottatt:
    122
    Bonuspoeng:
    43
    God søndag frå "Nordens Paris". Hatt ein slapp dag etter å ha vore ute i går. I morgon er det valdag - og eg kan føle på spenninga :)
     
  8. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God kveld fra varmen. Kjørt hvit dag idag, eller den røk hardt fra middagen - GT som pre-dinner drink og det bare ballet på seg! :p Fin og rolig dag ellers, pusler med trip report om turen ned og de første inntrykkene/dagene, håper å bli ferdig imorgen.

    God natt! :)
     

Del denne siden