Ble litt tent til å si noe om TG955, som jeg har tatt mange ganger før. Nå som jeg sitter ombord. Daglig direkte rute mellom OSL og BKK. Hvor det går fly i tusen retninger videre. Denne gangen består blåturen i hvor i Asia vi skal videre - det eneste sikre er at flyet går fra BKK Thai gullkortet sitter på plass bare 1 mnd til før det går ut, matchet fra da SAS gikk ut av *A. Synd for SAS, stas for bla TG som sier over høyttaleren "welcome on board, we are a proud and founding member of Star Alliance". SAS var også en founder, men den posisjonen kastet de bort ved å melde seg ut. Tilbake til Thai Airways: A359. Business setene er Stelia Stolsys III med Panasonic IFE. Ikke det mest moderne, men jeg liker de setene godt og har sovet veldig bra på mange turer med TG før. Strikt men veldig hyggelig cabin crew director kom selvsagt og ønsket meg velkommen med navn, sa at jeg gjerne måtte Verdt å merke seg at Thai byr på madrass cover og pysj. Altfor mange flyselskap byr ikke på disse tingene selv på 12 timers flights gjennom natten. TG gjør også noe jeg synes alle flyselskap burde: deler ut gratis WiFi for hele flighten til dem som sitter i Royal Silk/business. Duken er lagt på bordet, en riktig god gin-basert cocktail kom på plass. Og forretten ble levert for hånd til oss Thai/Star Gold før alle andre Har fått på de lilla tøflene, synlig bakerst i bildet. Som svenskene sier: nu kör vi!