SAA

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av flyhigh, 28. juni 2016.

  1. flyhigh

    flyhigh Aktivt Medlem

    Innlegg:
    407
    Likes mottatt:
    296
    Bonuspoeng:
    63
    Fant ikke noen tråd hvor det var blitt utvekslet erfaringer med South African Airways (SAA). Ligger muligens an til en tur til JNB til våren, og siden jeg ikke har flydd dem før, lurer jeg på om noen andre her inne har erfaringer. Ser på seatguru at A340-600 maskinene som de bruker fra FRA har overraskende god beinplass (33,5") i eco.
     
  2. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Hei

    Jeg har kun flydd South African en gang, og det kun innenriks i Sør-Afrika (desember i fjor). Det var en hyggelig opplevelse - i økonomi var det god plass, og på en rute som ikke var på mer enn omtrent en time ble det servert både mat og drikke gratis. Det var ikke noe problem å få to-tre småflasker med vin om man ønsket det. Smilende og hyggelig kabinpersonale.
     
  3. kosvines

    kosvines Senior Medlem

    Innlegg:
    719
    Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    Reise med de i 2011. Det var vel FRA-JNB og JNB-MUC, samt to innenriks.

    Dette var en jobbereise, så vi var en hel bøling i økonomi. Hadde ikke noe spesielt å utsette egentlig, men for å være helt ærlig så det eneste jeg husker er at jeg var skikkelig bekymret for alle folka som dro med seg alle disse vuvuzela-tingene som håndbagasje. Heldigvis ble de liggende hele turen gjennom.
     
  4. stakar

    stakar Frequent Traveler - EBP

    Innlegg:
    304
    Likes mottatt:
    802
    Bonuspoeng:
    93
    Fløy SAA sin 340-600 på Business JNB-CPT i februar. Hyggelig crew og bra servering. Ikke noe negativt å si om SAA!
     

Del denne siden