Den linken var dau for meg, gitt. Fant denne snasne saken på ba.com i dag da jeg skulle booke billetter: http://www.britishairways.com/travel/low-price-finder/public/en_us 10 lapper t/r i Business/Club i slutten av April OSL-JFK er jo ikke så dårlig? Har du 20K Avios å avse blirre F
Stemmer, påske-priser ifbm. salget. Det sies at UA har matchet BA_prisene også, så det er bare å løpe rundt og lete litt.
Salget er forlenget til 9. februar. Også jeg som stribooket sommerferie sent i går, da...greide å få på plass Helsinki, London, New York og Boston på samme turen for litt over 13.000 i C-klasse, som bonus blir det både A318 og 787 over dammen .
Luksussalg i gang igjen med BA, iallfall fra England. Ser de også har Business BGO-LHR for 1790 kr t/r. Rekker jo nesten og drikke champis for mer enn det på en tur/retur.
Nei, det gjør de vel faktisk ikke alltid. I hvert fall ikke i F. (Selv om du jo selv fant noen svært gode F priser her om dagen). Men det skjer dann og vann.
Ooopsidaisy... BA matcher Lufthansa sitt salg,så det holder. Samme periode påsken: Oslo - Boston: 12.085,- (LH 13.195,-) Atlanta: 14.413,- (LH 15.245,-) Los Angeles: 15.720,- (LH16.845,-) And so on and so forth. Så for dem som vil ha en kombinasjon av varme, bonuspoeng og masse Champagne eller benflørt, så er det bare å shoppe i vei.
Ikke overraskende så kom det salg nå (har vært fra UK en periode) Business: Boston 9225, New York 10207, Cape Town 12906 (!)... Selling period from 27 May 2014 to 11 June 2014. Travel period from 24 June 2014 to 12 April 2015. http://www.britishairways.com/en-no...ale?source=R01X&hpsource=O01CXThebusinessclas
Fikk en upgrade mulighet på OSL-BOS billett (9225 i Club) til First for ca 6900 kr hver vei. Ganske fett å kunne kjøpe seg opp her på turen vestover for en totalpris på rundt 16K NOK da med F ene veien og Club på retur… snasent.
Fra CPH har jeg netop set LAX og JFK til under 2.700 kr. på economy. Ret fine priser... MIA ligger også ligger lidt over 3000 kr.
Spennende, har aldri sett så lavt med BA fra Norge i hvert fall. Har du eksempeldatoer? Edit: Fant i november, 2700 fra CPH og 3000 fra BGO.
Så at F var tilgjengelig for omtrent det samme på en eller fler av flightene, men jeg synes ikke det er verdt 1300 daler ekstra hver vei. Club svinger godt for meg og er det tilgjengelig F for oppgradering med poeng
Tjek deres lavpriskalender. Der var en del ledigt både i nov, dec, jan og feb. Endte selv op med LAX til februar for hele familien.
BA kjører nå 50% salg på award i conomy, men det er kun fra London (står det med liten skrift). Selv om det er tilbud bør man merke seg at det ikke nødvendigvis er en veldig bra deal da avgiftene er høye. Eksempel så er avgiftene 3600 kroner London-New York, mens en vanlig billett fra Oslo koster 5100 kroner. Skal man til andre destinasjoner så kan nok prisbildet bli noe gunstigere. Som alltid er det sjelden en veldig god deal å bruke Avios til BA longhaul economy, så sjekk prisen på normalbilletter osgå. Eksempel: London-New York t/r 20.000 Avios (+ 3600 kroner) Andre anvendelser om man reiser litt rundt (normalpris): New York - San Francisco t/r economy 20.000 Avios (+ 29 kroner) New York - Los Angeles one way bussiness 25.000 Avios (+29 kroner) Bangkok - Hong Kong t/r business 30.000 Avios (pluss 529 kroner) https://www.britishairways.com/en-gb/offers/sale/july-redemption-sale
Salg på BA nå! Book innen 15. januar og sank poeng på dine neste turer på BA-metall. Priseksempler economy: New York NOK3288 return Miami NOK3753 return Los Angeles NOK3668 return San Francisco NOK3903 return Las Vegas NOK5769 return
Takk for tips! To 3-dagers turer til MAD og EDI i henholdsvis mai og juli booket. Da er sølvet i boks allerede medio mai og satser på gull innen utløpet av 2015. Det passer som hånd i hanske ettersom EB-statusen utløper januar 2016.