Det meste av informasjonen vedrørende Revolut er korrekt, men det er noen punkter som kunne vært udypt videre. Samt et par ting du har glemt å nevne.
Som generell info ville jeg informert om at kort fra Revolut kan legges til i Google Pay og brukes til å betale med. De jobber også med Apple Pay.
Hva gjelder uttak ville jeg formulert det slik:
Uttak i Minibank hver kalendermåned
€200 (Basic), €400 (Premium), €600 (Metal). Overskrider du dette beløpet påløper en kostnad på 2% av beløpet du tar ut.
Du har heller ikke nevnt Revolut Metal, jeg foreslår å legge til avsnittet:
Revolut Metal
Som Metal-kunde gjelder alle de samme fordelene som Premium. I tillegg økes grensen for hvor mye du kan ta ut i minibank hver måned fra €400 til €600. Utover dette også tilgang til til Cocencierge Service. Du får også 0.1% cash back på all Europeisk valuta og 1% cash back på alle valuta utenfor Europa.
Jeg ville også ha lagt til et avsnitt om kontonummer:
Kontonummer
Ved oppretelse av konto hos Revolut får du et personlig kontonummer i Storbritannia og Europa. Norske kontonumre er i beta-fasen og vil rulles ut til samtlige brukere i løpet av kort tid. Det betyr at du snart kan få lønn rett inn på Revolut-kontoen, samt kan knytte den mot Vipps.
Jeg ville også lagt til et avsnitt om virituelle kort
Virituelle kort
Som kunde hos Revolut kan du opprette ett (eller flere) elektroniske kort for å handle på nett. Dette tillater økt sikkerhet ved at du kan skille mellom fysisk handel og netthandel. Kommer kortinformasjonen på avveie, for eksempel ved lekkasje kan du enkelt slette kortet og opprette et nytt uten å måtte vente på et nytt kort. Premium/Metal-kunder har også muligheten til å opprette engangskort hvor kortet selvdestrueres etter hver handel for ekstra sikkerhet.
OPPDATERING:
Jeg ville også ha lagt til at som Premium/Metal-kunde får du reiseforsikring som dekker forsinket bagasje, samt forsinket fly.
Informer også om at med Basic kan du kun veksle valuta opp til en verdi av €5000 EUR hver kalendermåned før det påløper et vekslingsgebyr på 0.5%. Som Premium/Metal-kunde er det ingen begrensing på hvor mye du kan veksle. Du har påpekt dette tidligere, men ikke at det kun gjelder for Basic.