Kanskje interessant for noen, jeg kom tilfeldig over det (SAS driver ikke noe reklame for det): Reiser man SAS Business til New York fra Ålborg, så har man adgang til Ålborg Airport Lounge - det skriver i hvert fall loungen på sin egen hjemmeside. Det ser ut til å gjelde kun New York ruten og kun Business: https://www.aal.dk/eateries/airport-lounge
Faktisk ein bra lounge, bra mat og drikke utvalg. Ikkje store loungen, men vart positivt overraska når eg besøkte den i Juni.
Det ryktes at det ikke går spesielt bra på Ålborg ruten, noe som i så fall ikke er veldig overraskende. Da spørs det om SAS ser seg om etter en ny sommerrute fra Skandinavia neste år, eller om noe av A321 kapasiteten må bidra til å dekke opp når enda en 359 forsvinner i høst.
Fikk i dag kansellering på EWR-AAL i slutten av august. Kun mulig å booke fredagsavgangen samme uke, så kanskje de reduserer til 1 pr uke?
Virker om midlertidig kanselleringer, en del av JFK slyngene blir også kansellert i slutten av august. Tenkte mer på at jeg tror ikke AAL ruten kommer tilbake neste år. Det fine med din kansellering er at du kan be om en flyvning som passer deg fra SAS.
Måtte ikke krangle engang! 2 timer etter kansellering, og før jeg fikk sjekket alternative ruter selv, var vi booket om til EWR-CPH samme kveld (fikk til og med beholde 1A og 1C!).