Hei! Eg og noen kompiser tenker og stikke med SAS med A330 eller A340 og vi tenker hvilken ruter annbefaler dere? Vi vil helst reise i fra CPH,ARN.. Pga vi orker ikkje USA enda...
Vet ikke helt om jeg skjønte spørsmålet, men om du ikke vil til USA har du Tokyo, Beijing og Shanghai igjen. Jeg liker best Tokyo. Om du ønsker å reise med den nye kabinen ville jeg ventet..
Ja skal vente. Vi skal teste ut den nye kabinen Vil ikkje til USA føler ikkje for de var der i fjor men vil helst vente lenge til... Takker for tips, har lyst og dra til Shanghai eller Tokyo
Hva betyr det?? orker ikke USA...?? US er eneste land Å reise til... Sier jeg som er for øyeblikket i Sydney....men SNART Back in the USA!
Eller Hong Kong til efteråret fra ARN. Den rute skal efter planen flyves med den nye A330enhanced (og dermed ny kabine). Billetter skulle blive sat til salg her i slutningen af januar...
Var der i fjor og de var litt for mye for meg Ikkje akkuratt en person som har opplevet verden men USA var greit nok. Takker for svar
Som #KristianSk sier, hvis USA er i overkant da er jeg redd Asia sender deg rett i bakfrem-skjorte tilstand. Men ref ditt spørsmål; anbefaler Tokyo. Det glade vannvidd!