Prøvde og finne en trå som var laget tidligere i anledning SAS sin app, men uten hell. Så da ble det en ny. Er det noen her som har satt seg inn i den nye funksjonen My Friends på sas app´en? Det står at du skal kunne dele dine flights osv, men det kommer ikke opp noe fra andre som du har lagt til.
Noen som vil prøve å legge meg til? You need to have the SAS app installed to use this connection link. Tap the link on the device where you have the SAS app installed to connect with me. https://sales.flysas.com/connect?id=a24fbe2e-c557-487c-b061-6f170f8da012 Jeg reiser OSL-CPH ikveld.
Hei! Det funker, men ser ikke helt verdien av det.. Jeg får opp en kompis sine flights støtt og stadig, får opp en varsel på skjermen, som sier: Johnny Kompis has departed. Flight SK2590 departed 20:27 (scheduled 20.30) Og en ny når han har landet, med samme info.. Sikkert kjekt for de med familie, kanskje.. men får litt følelse av at de prøver litt for hardt med å presse mest mulig inn i appen.. C
Tja, vet ikke om jeg er helt enig. Men burde definitivt forbedres denne funksjonen. F.eks. dele bookinger med venner, og disse maps'ene man kan lage. Også bør det være enklere å legge til venner. F.eks. med telefonnr?
Hvordan har det fungert? Er jo ute og reiser i dag også, og neste fredag, og søndag, og torsdag, og fredag, hehe… så kommer til å plinge i ett sett om meg på mobilen din!
Det fungerer bra, men kun ved avreise og ankomst - sier ikke fra ved forsinkelse.. Litt forsinkelse i selve push-varslingen, på 10 turer har vi lagt på 10-15 minutter delay på notification.
Fungerer denne for andre fremdeles? Jeg har prøvd men får ingen info om fly til min venninne eller hun om mine nå når vi reiste på tur i lag men ankom hver for oss.
Jeg får i hvert fall varsel fra en kompis i tide og utide. Kjempefestlig når han skal til køben 06:00. På den andre siden tar jeg greit hevn når jeg reiser til Oslo 06:10
Kjipt at det ikke vil fungere for oss da. Vi har hatt det en stund og jeg har reist en del pga jobb på reiser som er bestillt etter vi ble connected men hun har ikke mottatt noe om mine reiser, og jeg fikk ingenting om hennes reise nå før jul. Dårlige greier
Jeg har brukt dette i beta en stund nå, har et par kamerater inne, syntes det fungerer bra! Kult med push på takeoff og landing Men skal sies at jeg tror ikke jeg vil gå helt "Twitter" og følge folk i hytt og pine, holder lenge med et fåtall i nærmeste vennekrets og familie.
Trekker tilbake min tidligere uttalelse vedr appen, og henger meg på din..etter en del bruk, vil jeg si den er bra for begrenset gjeng! C
Jeg får beskjed om kona sine bevegelser. Men hun får ikke mine. Når jeg tenker meg om, så er det kanskje en feature