Den siste tiden har jeg ikke klart å booke via appen. Feilmelding: «Our bad. Something’s failed on our side. Please try again” Har siste OS versjon 13.5.1. Har restarted. Problemet vart i flere uker
Håper du ikke skulle reist forrige uke, og ikke fikk flydd. Prøvd å ringe inn for å bestille, eller bruke en nettleser?
Har hatt problemer noen ganger med Android appen, men lenge siden sist. Har hjulpet å reinstallere appen.
??? Det er jo for spesielt interesserte .. vi enkle mennesker med begrenset kompetanse trenger enkle løsninger .. iPhone!
Er vel litt enig her, jobbar med tekniske avanserte ting og burde nok hatt Android slik sett. Men er veldig godt nøgd iPhone brukar gjennom mange år, det fungerar rett og slett bare. Sorry litt OT men.
Denne kan flyttes til krangletråden. Android er et OS, og det er vanskelig å bytte til Android fra iOS uten å bytte telefon.
Har lest om innlogging problemer på SAS app tidligere, og nå har jeg også fått problemer. Jeg hadde oppdatering på telefon (android) for noen dager siden og etter dette så får jeg ikke logget inn. Legger inn brukernavn/EB nummer og passord...bli deretter sendt rett til opprettelse av egen SAS pin...lager denne og kommer da rett til "log in" siden igjen....har forsøkt å av/reinstallere, men fortsatt samme problem. Noen som har tips til løsning?
Kva med å lasta ned BA-appen? SK IT blir ein saga blott... Diverre har eg ingen konstruktive framlegg...