SAS Appen

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av RoadKing, 17. aug 2016.

Tags:
  1. RoadKing

RoadKing Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,006
    Bonuspoeng:
    113
    Fru Roadking og jeg koblet oss på SAS appen for et par uker siden, dvs "connected friends".

Men... Vi skjønner ikke hva godt det er for? Noen som kan si hvilken funksjon dette har?

(har eksperiment modus på)

2. Robamu

Robamu EBG, CCG, GHA PLATINUM, HILTON DIAMOND

Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg er også "venn" med min far på sas appen. Det vi har erfart er at vi får varsler når den andre personen har avgang, forsinkeler og landinger med sin sas flygning. Thats it.

3. RoadKing

RoadKing Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,006
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, det har flagret noe over låst skjerm av og til. Så det er dette. Ok.

4. Lwtrd

Lwtrd EBS

Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    8
    Ja, men det er en veldig kjekk funksjon spesielt når man skal møtes på en flyplass for henting eller videre reise :)

5. CrotchRocket

CrotchRocket Fernweh...

Likes mottatt:
    1,585
    Bonuspoeng:
    93
    Ville ikke "connected" med en som har 100+ turer i året. Da blir det busy med notifications. Vet du kan skru av, men det er vel alt eller ingenting?

Hvis jeg vet jeg skal hente tante Gertrud på SK999, så burde det gått an å sette opp varsling på kun den. De andre turene, type "Gertrud just arrived at Elfenbenskysten, bryr jeg meg ikke om.

6. Chrisbgg

Chrisbgg Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    177
    Bonuspoeng:
    43
    Vi er en kompisgjeng som har dette mot hverandre, kombinert med en gruppesamtale på messenger.. og stort sett bare mobbing når noen er forsinket, ellers ikke mer enn en pip og leser at "nå er han der"

Og så kan man snakke litt om stedet person x lander på, og få/gi litt tips..

Merkelig nok er jeg forsinket på samtlige flygninger, så jeg mottar mest mobbing..

Skal man hente på flyplassen er jo avinor appen bedre..

C

RoadKing liker dette

Del denne siden