Fru Roadking og jeg koblet oss på SAS appen for et par uker siden, dvs "connected friends". Men... Vi skjønner ikke hva godt det er for? Noen som kan si hvilken funksjon dette har? (har eksperiment modus på)
Jeg er også "venn" med min far på sas appen. Det vi har erfart er at vi får varsler når den andre personen har avgang, forsinkeler og landinger med sin sas flygning. Thats it.
Ja, men det er en veldig kjekk funksjon spesielt når man skal møtes på en flyplass for henting eller videre reise
Ville ikke "connected" med en som har 100+ turer i året. Da blir det busy med notifications. Vet du kan skru av, men det er vel alt eller ingenting? Hvis jeg vet jeg skal hente tante Gertrud på SK999, så burde det gått an å sette opp varsling på kun den. De andre turene, type "Gertrud just arrived at Elfenbenskysten, bryr jeg meg ikke om.
Vi er en kompisgjeng som har dette mot hverandre, kombinert med en gruppesamtale på messenger.. og stort sett bare mobbing når noen er forsinket, ellers ikke mer enn en pip og leser at "nå er han der" Og så kan man snakke litt om stedet person x lander på, og få/gi litt tips.. Merkelig nok er jeg forsinket på samtlige flygninger, så jeg mottar mest mobbing.. Skal man hente på flyplassen er jo avinor appen bedre.. C
Låner denne gamle tråden. Listen min med «connected friends» er helt tom selv om jeg har et par «venner». Bug i appen?
Låner denne tråden om SAS-appen. Det ser ut til at appen no endeleg er i stand til å hoste ut kor mange bonuspoeng ein får for reiser både med SAS og med partnarar. No har eg ikkje sjekka om appen no viser korrekt opptening for Star Alliance, men det ser lovande ut. Trur det gjeld frå og med oppdateringa i dag
Høres ut som en bra feature, men hvor i appen er det en får opp dette? Oppdaterte app i går men har ikke klart å knote frem denne infoen enda
Rett før du betaler så får du en oversikt over hva du skal bestille. Under pris så står antall poeng.
Det kjem opp rett før du legg inn namn og kontaktinformasjon ved billettkjøp, altså etter å ha vald flygingar og trykt deg vidare. No opererer eg med androidsystemet, så det kan vere at epleproduktet enno ventar på nedfallsfrukt...oppgradering...oppdatering
Aha! Da misforsto jeg nok, trodde det var snakk om at en fikk opp også for fremtidige bookede reiser under «My Bookings»