SAS business til EWR

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av poeng_poeng, 16. nov 2018.

  1. poeng_poeng

    poeng_poeng Medlem

    Innlegg:
    185
    Likes mottatt:
    57
    Bonuspoeng:
    28
    Prøvde å søke, men fant ikke noe, så hvis det er dumt med ny tråd, fint om jeg får hint om den og så kan denne slettes.
    Ser etter bonustur SAS MC Business for Go fra OSL til EWR. Jeg finner for det første konsekvent kun 4 ledeig seter, men alle er kun i Plus. Finnes det ikke Business i SAS til EWR eller er jeg for sent ute? Og slipper ikke SAS mer enn 4 seter på en strekning/dag?
     
  2. oyvindm

    oyvindm Aktivt Medlem

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
  3. poeng_poeng

    poeng_poeng Medlem

    Innlegg:
    185
    Likes mottatt:
    57
    Bonuspoeng:
    28
    Hva er dette for en side? Hvorfor har jeg ikke visst om denne før?! Tusen takk!
     
    Maraug and Xflipper like this.
  4. poeng_poeng

    poeng_poeng Medlem

    Innlegg:
    185
    Likes mottatt:
    57
    Bonuspoeng:
    28
    Så slik jeg tolker det er jeg altfor sent ute? Høstferie 2020 da...
     
  5. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Når skal du reise? Fleire seter blir normalt lagt ut 4 mnd før, men dei legg også ut seinare basert på kor mykje som er bestilt!
     
    Maraug liker dette
  6. poeng_poeng

    poeng_poeng Medlem

    Innlegg:
    185
    Likes mottatt:
    57
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg ser på tur uke 40 2019. Så det vil si at de første setene er tatt, men det er mulighet for at det vil dukke opp flere seter 4 måneder før hvis det er ledig + enda flere jo nærmere datoen det kommer hvor det er dårlig med salg?
     
    Maraug liker dette
  7. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    På generelt grunnlag kan man si at bonustilgjengeligheten i biz på ruter til USA er elendig, sett vekk fra rutene til ORD, som det åpenbart ikke selges så mye på. Men på OSL-EWR dukker det titt og stadig opp noe. Men i uke 40 ville jeg ikke gjort meg noen forhåpninger, ettersom dette er høstferien i Oslo-skolen...
     
    Maraug liker dette
  8. democomputer

    democomputer Senior Medlem

    Innlegg:
    1,228
    Likes mottatt:
    5,403
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg booket til EWR sommeren 2019. Da dukket det ganske konsekvent opp to billetter på alle avganger 330 dager før. Vi flyr 2 stk via CPH og to stykk direkte og lander omtrent samtidig alle fire. Nå er alle billetter i C til EWR i juli borte og har vært det lenge. Kanskje dukker det mer opp i vår.

    K
     
    furlong and Maraug like this.
  9. poeng_poeng

    poeng_poeng Medlem

    Innlegg:
    185
    Likes mottatt:
    57
    Bonuspoeng:
    28
    Ok, vi blir jo 5. 2+3, så oppdeling er litt vanskelig. Så ORD er ok, hvilken andre storbyer pleier å være ok?
     
  10. Maraug

    Maraug Bonusløvinne

    Innlegg:
    195
    Likes mottatt:
    187
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg booket nylig business til NY. Virker som billettene legges ut 10-11 måneder før, så nå er nylig tidlig oktober lagt ut. Så om du kan dra i slutten av oktober så følger du med daglig fremover
     
  11. Elo

    Elo Snuteflyger

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    465
    Bonuspoeng:
    63
    IAD er også greit å få billetter til.
     
  12. poeng_poeng

    poeng_poeng Medlem

    Innlegg:
    185
    Likes mottatt:
    57
    Bonuspoeng:
    28
    Så hva er trikset hvis man ønsker ta en familie på 5 på tur? Bestille i flere dager og satser på at en av dagene får flere billetter sluppet ved senere anledning?
     
  13. poeng_poeng

    poeng_poeng Medlem

    Innlegg:
    185
    Likes mottatt:
    57
    Bonuspoeng:
    28
    Hvor mange billetter booket du?
     
  14. vegasbaby

    vegasbaby Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    283
    Bonuspoeng:
    63
    Du skal være USEDVANLIG heldig dersom du klarer å finne fem bonusbilletter i C til USA på samme avgang. Vanligvis legges det ut to, noen få ganger fire og ytterst sjelden seks. Og mer enn to dukker normalt ikke opp før 90 dager før, og da ikke etter noe bestemt mønster.

    Dersom du skal ha fem i C, må du etter min mening være fleksibel på datoer og sted. Og da blir det vanskelig med hotell og ev. leiebil...Jeg tror ikke det er veldig realistisk med gitte datoer, dessverre. Jeg ville satset på to i C og resten av folket i pluss, og heller lagt inn bud for dem i pluss.
     
  15. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,244
    Likes mottatt:
    22,482
    Bonuspoeng:
    183
    Det er rimelig kurrant å komme seg frå Washington til NYC om det er reisemålet. Vil de på død og liv fly business so kan det vere lettare å ta denne omvegen, evt legge inn ein dag eller to i DC. Fin og turistvenleg by.
     
    Eddie47 liker dette
  16. poeng_poeng

    poeng_poeng Medlem

    Innlegg:
    185
    Likes mottatt:
    57
    Bonuspoeng:
    28
    Ja, jeg begynner å innse det. Er det lettere til Asia, eller er 5 billetter i c med SAS eurobonus uansett en drøm som krever maks flaks hvis man ønsker å reise i høstferie eller annen feriehøytid?
     
  17. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Nå liker ikke jeg ordet umulig, men 5 bonusbilletter til NYC i en ferie på samme flight er bra nære
     
    democomputer liker dette
  18. poeng_poeng

    poeng_poeng Medlem

    Innlegg:
    185
    Likes mottatt:
    57
    Bonuspoeng:
    28
    Jepp. Man blir jo skadet av å henge på dette forumet for mye. Det er vel det samme som at man på død og liv må spise på lounge selv i byer hvor maten er så utrolig bedre enn det som kan tilbys en flyplass, som f.eks i Singapore. Men... man prøver det man kan få og plus er liksom så Europa.... å finne beste seter for jo hardt, men det er tross alt halve moroa, er ikke det?
     
    EndreD liker dette
  19. poeng_poeng

    poeng_poeng Medlem

    Innlegg:
    185
    Likes mottatt:
    57
    Bonuspoeng:
    28
    Asia?
     
  20. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Mere vanskelig enn umulig :)
    Sjansen er nok bedre, men tror du skal slite her og. Har større tro på å dele det opp i 2 på bonus og 3 med bud på plusgrade
     
    poeng_poeng liker dette

Del denne siden