Jeg er relativt nylig blitt smittet av bonusfeber og samler for harde livet om dagen. Har FP nivå 4 og skal planlegge en bonustur med SAS i business de nærmeste månedene. Tenkte i utgangspunktet kun en helg for å prøve SAS business og lounge, maks 1-2 netter på destinasjonen. Er det noen av dere litt mer erfarne som kan hjelpe meg å velge destinasjon? Hovedfokuset på en så kort tur blir vel i grunnen kvalitet på lounge mer enn destinajonen i seg selv.
Forslag er San Francisco, når du har en internasjonal Businessbillett kommer du inn i United sin Polarislounge ... den ligger rett til høyre etter security på SFO på vei til SAS flyet ... I Chicago og Newark er det betydelig mer kronglete å komme til Polarisloungen. Polaris er kanskje det beste valger når du reiser med SAS i Business. Alternativet er Hong Kong, der er det tre gode lounger ....
... jeg sa heller ikke det Jeg liker best United, men det var jo den gang flyet til ARN gikk på morgenkviste og da var det stille der.
Takk for svar så langt. Registrerer LAX og SFO som gode alternativer og at det er polaris som gjelder. Flere forslag og tips mottas med takk. Ser ut som det er mye bedre tilgjengelig til Kina og Chicago enn til vestkysten i USA, hvordan er kvaliteten på loungene her?
Chicago har også United Polaris lounge. Har ikke vært der, men den har fått god omtale. Det pleier som regel å være ganske grei tilgjengelighet til New York også og EWR har også en flott Polaris Lounge.
Review finnes her: https://insideflyer.no/forums/threa...-f-nh-f-oz-f-og-lh-f-litt-c.8872/#post-159990 Polaris er ganske solid etter min mening. Ca 2000 ganger bedre enn tidligere United lounger jeg har besøkt
Enig med det ... Vet at SAS ikke flyr der, men Air Canada sin Signatur Lounge i Toronto var hakket bedre!
Verdt å merke seg med Air Canadas Signature Lounge er at du faktisk ikke slipper inn med bonusbillett. Har dessverre ikke fått testet de enda, men håper på en mulighet ved neste tur til verdens beste land.
Kun betalt interkontinental Business class, så Business fra Canada til USA har ikke tilgang. Usikker på om det må være Air Canada.
Vet ikke om du får Guiness på fat ... vi satt ved et bord i baren og og ble servert kontinuerlig ..... hver gang det var plass i chapagneglasset ble det påfyll .. I tillegg ble vi servert gourmet-mat ved bordet ... i Polarais må man bevege seg inn i "spisesalen" for å få servert mat ...
Hvordan er det å komme seg inn på Polaris i Chicago når du flyr med SAS? Må man argumentere seg inn i feil terminal som på EWR eller er det bare å spasere rett inn som på SFO? Eller en plass i mellom?