Er bare EBS, så kan ikke velge sete ved booking. Fikk er tips her inne at om man logget inn på websiden får man sjekket inn og valgt sete 36 timer før avgang, mot 22-24t i appen. Har forsøkt dette to ganger nå, men i begge tilfeller har SAS endret sete mitt når jeg går inn i appen å sjekker sete når det blir tilgjengelig. Noen tanker om dette? Ønsker jo å kunne velge sete tidligs mulig for å få det sete jeg ønsker, men om SAS saboterer valg på nettsiden er det jo like (u)greit å vente til det er tilgjengelig i appen.
Vet ikke jeg Logget inn på SAS.no å sjekka inn og valgte sete, 9F raden foran nødutgang, dagen etter, når jeg slapp inn via appen var jeg flytta til 10E, midtsetet, nødutgang. Samme flytype, 736 om jeg husker rett, SK221 OSL-KRS Idag skulle jeg fly SK214 KRS-OSL i 736, valgte sete 9F, fikk 10F, men ble 14 F pga bytte til 738. Undrer bare hvorfor jeg ble flytta bak en rad fra det setet jeg valgte innlogget på nettsiden, når jeg har valgt sete i appen, får jeg alltid det setet jeg har valgt.
Hadde booket en 2 seter til meg og fruen engang og da ble vi flyttet en rad fram når vi sjekket inn i gull skranken. Når vi kom om bord i flyet var setene ledig så da kunne vi bare flytte oss selv tilbake.
Krever dette at man booker flighten gjennom sas.no? Får det ikke til nå, og ser jeg har booket gjennom widerøe...
Jeg tror dette kan skyldes utvidelse av Plus, men da skal du jo se dette ombord (at skiltet er flyttet). For å unngå dette bruker jeg sjelden å velge sete på de første radene bak Plus når jeg reiser i Go. Da får jeg beholde mitt valgte sete i 99% av tilfellene.
Ja, går inn manuelt å cheker inn. Er jo håpet et det er litt flere bra seter å velge mellom en dag før
Har bare opplevd å få endret sete etter innsjekking en gang, men da var jeg blitt oppgradert. Yeyy! Interessant teori om utvidelse av Plus, skal ta det med i betraktning ved innsjekk. Unngå første raden høres smart ut.
Det har i alle fall "reddet" meg fra ufrivillig setebytte opptil flere ganger. Spesielt på ruter og tidspunkt der det ofte er mange som reiser i Plus.