Taxi-appen Taxifix har tydeligvis inngått samarbeid med SAS Eurobonus, og man kan nå opptjene EB-poeng ved bruk av Taxifix. Eurobonus-nummeret legges til direkte i appen. Finner dog lite informasjon om opptjening, og lurer på om andre har opptjent poeng på denne måten?
Fikk det opp på fredag morgen når jeg skulle ta taxi (ikke noe da jeg tok taxi torsdag kveld), la inn nummer med en gang og natt til i dag tikket det inn 50 poeng per 100 kroner. Fikk en e-post fra SAS EuroBonus Shopping.
Ingen ting her heller, men appen har ikke fått en oppdatering siden Juni, så mulig det er bare det som mangler.
Vurderte denne i dag tidlig, fikk lagt inn EB-nummer men det ble Uber siden ØRT(lokaltaxien) er helt upålitelige
Du får tilsvarende med Dantaxi (Danmark). Poengene er inne ca en time etter avsluttet tur https://dantaxi.dk/sas-eurobonus/
Har forsøkt flere ganger å registrere meg i Dantaxi-appen, men den lovede SMS'en med kode dukker aldri opp. Noen annen måte å registrere seg?
Fikk en mail om at jeg får EBp for en Taxi tur med Oslo Taxi på lørdag. Den ble plukket på gaten og jeg har ikke Taxifix. Betalte bare med Amex.
Samme her. Bestilte en taxitur med taxifix. Senere på kvelden plukket jeg en taxi på gaten. Fikk eb på begge turer.