SAS evaluering fra siste tur. Hva ønsker du for å gjøre SAS-opplevelsen bedre i 2020?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av chrt, 02. des 2019.

Tags:
  1. chrt

    chrt EBD og litt annet ...

    Innlegg:
    515
    Likes mottatt:
    1,925
    Bonuspoeng:
    93
    Var ute med SAS interkontinentalt forleden dag. Fikk deretter mail fra SAS om "evalueringer" og sist et spørsmål om hva SAS kan gjøre for å forbedre seg. Da måtte jeg tenke litt... :rolleyes: Ut over det vi vet kommer, så hadde jeg følgende TOPP 3 ønsker:
    • Unngå stadige devalueringer av SAS Eurobonus.
    • Unngå stadig flere gebyrer.
    • Forbedre bestillinger via internett, herunder enkle ting som t/r via nærliggende flyplasser og flere alternativer som inkl. overnattinger når man reiser interkontinentalt.
    Hva er dine TOPP 3 ønsker for SAS og SAS Eurobonus til en enklere hverdag i år 2020?
     
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,514
    Bonuspoeng:
    293
    Papirposer i loungen til å lage seg matpakke til flyturen.
    Voucher for bruk i kafe der de ikke har lounge.
    Dropp kuben.
     
    EndreD, drsyk, RescueMe and 1 other person like this.
  3. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    1) Fornyelse av serveringskonseptet:
    - a) Muliggjøre forhåndsbestilling av mat på Pluss også (kube til dem som velger å ikke forhåndsbestille (som straff))
    - b) La reiselengde avgjøre matservering (bør være likt på OSL–LHR og OSL–TOS) (alkoholservering vil naturlig nok være forskjellig grunnet regler og lovverk)

    2) Forbedring av bestillingsportalen:
    - a) Muliggjøre 'multi city'-bestilling både på nett og i app
    - b) Muliggjøre bestilling for poeng og poeng+penger i app

    3) Utbedring av loungepolitikken:
    - a) Gi loungetilbud på alle destinasjoner SAS flyr til
    - b) Tilby et sunt matalternativ i caféloungene

    Dette er i alle fall mine topp 3 som jeg kommer på i farta.
     
    drsyk, shadow and chrt like this.
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,900
    Likes mottatt:
    57,540
    Bonuspoeng:
    293
    Mer "business-følelse" på siste leg til Norge når man reiser med Biz på long haul.
    Man risikerer å ende opp i midtsete på Plus fra ARN eller CPH, mens det er mange ledige seter i Go. Det er for dårlig. Jeg bruker ofte SAS pga bonusbilletter, men hvis jeg skal kjøpe en biz-billett til feks USA, er det godt mulig at jeg bruker andre selskaper når jeg likevel må ha en mellomlanding på vei til USA eller Asia.
     
    shadow, Wiolenze and chrt like this.
  5. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,992
    Likes mottatt:
    10,934
    Bonuspoeng:
    183
    Raskere matservering på nattflighter. Blir lite tid igjen til soving når de bruker tre timer på mat.

    Synes også tidligere de har hatt veldig dårlig utvalg på IFE, men den var blitt bedre nå i november, synes jeg. Ser de har fått en avtale med HBO og det var større utvalg av filmer. Men de kan gjerne få flere episoder av de TV-seriene de har. Litt for mange med bare 1-3 episoder.

    Helt enig med de over med nettsidene. At de ennå ikke har fått på plass multicity eller muligheter til å bestille spesialmat online skaper unødvendig mye trykk på kundeservice.
     
    Kristian and chrt like this.

Del denne siden