SAS Fast Track OSL

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Are, 31. jan 2017.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Spasserer som vanlig den lange walk-of-shame mot fasttrack på OSL og ser noe i øyekroken.
    Jeg tror det er en drøm, en fantasi, en halusinasjon etter dehydrering av den lange turen fra toget og hele omveienveien til "fast-track", men det ser da virkelig ut!?

    upload_2017-1-31_17-21-22.png

    Er det virkelig?! Her må man gå nærmere for å ta en kikk, en slik luftspeiling skal man ikke kimse av.

    Jeg kan knapt tro mine egne øyner! Det er noe jeg vel aldri skulle tro faktisk skulle komme til Norge, men kun tilhøre det forgitte landet Danmark.

    upload_2017-1-31_17-22-54.png

    Det er en egen SAS fasttrack!!!!!!!!!!!!!!!111

    Jeg tar godt tak i en tjafs med hår på armen å rykker til, bare lett klyping er ikke denne situasjonen verdi, og det gjør vondt! Det må være sant! DET SKJER I NORGE OGSÅ!!!

    Så mine venner, her taler man med høy bonusfebertåke, vi har fått SAS fasttrack i Oslo.
    Den fungerte strålende, det var ingen i køen i dag. Norwegian har hatt sin egen fasttrack i Oslo en stund nå, så dette er egentlig helt på sin plass.

    Og det beste av alt er at den er i etasjen under der det bygges ny lounge, så man slipper å gå seg i hjel når man har dårlig tid.

    PS sorry click-bait overskrift, men dette er jo rett og slett en revolusjon for god til å kun lese, her må man se bilder :)

    God tur videre :)
     
  2. Bolle

    Bolle Senior Advisor

    Innlegg:
    193
    Likes mottatt:
    188
    Bonuspoeng:
    43
    Så flott!! :)
     
    tommy777 liker dette
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    he-he, fikk med meg denne nyheten tidligere i dag og må si det var gode nyheter ja! Og veldig fint at de har plassert den rett under den "nye" innenriksloungen. Jeg skriver "nye" siden det jo var der vi satt og fråtset i gamle dager rett etter at Gardermoen åpnet :)
     
    tommy777 liker dette
  4. BendikHa

    BendikHa Globetrotter

    Innlegg:
    437
    Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    Heh. Jeg fikk med meg dette litt tidligere i dag. Dessverre ser det ut til at FastTracken kun kan brukes av EBG, EBD og EBP som reiser SAS eller Widerøe. *A reiser i Business eller kunder som reiser på SAS Plus eller Business. SAS EBG, EBD eller EBP som reiser økonomi på et annet *A kan dessverre derfor ikke benytte seg av denne.
    Går ut i fra at man fortsatt kan bruke den gamle?
     
  5. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,837
    Likes mottatt:
    2,411
    Bonuspoeng:
    113
    Kilde?
     
  6. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Høres merkelig ut.
     
  7. KRS

    KRS Senior Medlem

    Innlegg:
    722
    Likes mottatt:
    3,789
    Bonuspoeng:
    93
    http://www.sas.no/alt-om-reisen/pa-flyplassen/fast-track/
     
    Insomnia4u liker dette
  8. Markal

    Markal Senior Medlem

    Innlegg:
    544
    Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
    Gode nyheter. Skal man innenriks fra OSL har det vært en drøy omvei å gå helt til motsatt ende når man kommer fra flytoget.
     
    kaijoar liker dette
  9. BendikHa

    BendikHa Globetrotter

    Innlegg:
    437
    Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    BangkokBob and samirunway like this.
  10. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Dette var på tide :) bare den holder åpent litt lengre enn den gamle
     
  11. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Kom nyhetsbrev fra SAS om dette i dag på epost faktisk, og SAS la det virkelig fram som en gladnyhet der :)
    Blir spennende å se hvordan det blir på OSL nå, Norwegian har egen og SAS har egen, hva skjer med alle de andre selskapene, beholder de den gamle OSL fast-tracken?
     
    Bjoern In America liker dette
  12. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Hvorfor ikke Gold Track?? Er SAS virkelig så smålige?

    Jeg brukte den gamle FT i morges (06:45-ish) og køen der har vært merkbart mindre etter at Norwegian flyttet mesteparten av sin bisniss over til den nye terminalen m/ innsjekkområde. Slik sett fremstår behovet for egen SAS FT nå som vesentlig mindre - og i alle tilfeller er jo den nye SAS FT, om mulig, enda lenger unna utenlandsloungene enn eksisterende OSL FT.

    Jaja. Jeg har en egen evne til å finne det negative i alt som er nytt, men her synes jeg SAS burde ha slått til med Gold Track. I stedet tipper jeg alle SAS-passasjerer med FT snart må helt dit bort, mens *A gull henvises til en egen nyetablert kø som sluses inn bak den til enhver tid sistemann i røklakøen støende person med *DY-billett.
     
  13. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Dette er i utgangspunktet ikke korrekt, med mindre du kun måler luftlinje.

    Delvis enig i GoldTrack, der jeg har møtt GoldTrack har det ikke vært hurtigere enn normalt kommer. Det gjelder da hhv ORD og ADD..
     
  14. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Jo mer komplisert du gjør det, jo lenger tid tar det. Keep it simple. ;)

    Har mer sans for TSA Pre, men så lenge man ikke har skikkelig ID-sjekk blir det ikke 'trygt' ....
     
  15. pef

    pef Medlem

    Innlegg:
    213
    Likes mottatt:
    504
    Bonuspoeng:
    93
    Slapp av folkens - nye SAS FastTrack fungerte utmerket nå kl 06.50 med SAS GO innenriks og *G på billetten :)

    Det står også, som det har gjort de siste månedene, "FastTrack tilgjenglig på OSL" på mobilbilletten.
     
    braathens safe and Henrik like this.
  16. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    Fugerte ikke med bordingpass på mobil fra Widerøe i dag, måtte faktisk frem med D kortrt for å gå igjennom.
     
  17. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Det lurer jeg også på? Vi som flyr BA, skal vi være nødt til å stå i kø med resten av bermen? :)
     
  18. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som er oppe tidlig og har fått testet den nye SAS Fast Tracken på OSL? Blir spennende å se om dette fungerer like bra som på f. eks CPH! Sist jeg var i CPH hadde vi hele Fast Tracken alene :D
     
  19. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Testet i går. Fungerte strøkent :)
     
  20. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    Jepp testet i sta. Var ikke glad i Widerøe-billetter enda den var flex. Måtte frem
    Med D kortet for å komme igjennom.
     
    Misterix liker dette

Del denne siden