Spasserer som vanlig den lange walk-of-shame mot fasttrack på OSL og ser noe i øyekroken. Jeg tror det er en drøm, en fantasi, en halusinasjon etter dehydrering av den lange turen fra toget og hele omveienveien til "fast-track", men det ser da virkelig ut!? Er det virkelig?! Her må man gå nærmere for å ta en kikk, en slik luftspeiling skal man ikke kimse av. Jeg kan knapt tro mine egne øyner! Det er noe jeg vel aldri skulle tro faktisk skulle komme til Norge, men kun tilhøre det forgitte landet Danmark. Det er en egen SAS fasttrack!!!!!!!!!!!!!!!111 Jeg tar godt tak i en tjafs med hår på armen å rykker til, bare lett klyping er ikke denne situasjonen verdi, og det gjør vondt! Det må være sant! DET SKJER I NORGE OGSÅ!!! Så mine venner, her taler man med høy bonusfebertåke, vi har fått SAS fasttrack i Oslo. Den fungerte strålende, det var ingen i køen i dag. Norwegian har hatt sin egen fasttrack i Oslo en stund nå, så dette er egentlig helt på sin plass. Og det beste av alt er at den er i etasjen under der det bygges ny lounge, så man slipper å gå seg i hjel når man har dårlig tid. PS sorry click-bait overskrift, men dette er jo rett og slett en revolusjon for god til å kun lese, her må man se bilder God tur videre
he-he, fikk med meg denne nyheten tidligere i dag og må si det var gode nyheter ja! Og veldig fint at de har plassert den rett under den "nye" innenriksloungen. Jeg skriver "nye" siden det jo var der vi satt og fråtset i gamle dager rett etter at Gardermoen åpnet
Heh. Jeg fikk med meg dette litt tidligere i dag. Dessverre ser det ut til at FastTracken kun kan brukes av EBG, EBD og EBP som reiser SAS eller Widerøe. *A reiser i Business eller kunder som reiser på SAS Plus eller Business. SAS EBG, EBD eller EBP som reiser økonomi på et annet *A kan dessverre derfor ikke benytte seg av denne. Går ut i fra at man fortsatt kan bruke den gamle?
Gode nyheter. Skal man innenriks fra OSL har det vært en drøy omvei å gå helt til motsatt ende når man kommer fra flytoget.
SAS burde gjort som Star Alliance Gold Track. Da ville alle vært happy. Å nekte EBG/EBD/EBP som reiser i Økonomi med et annet selskap er litt rart.
Kom nyhetsbrev fra SAS om dette i dag på epost faktisk, og SAS la det virkelig fram som en gladnyhet der Blir spennende å se hvordan det blir på OSL nå, Norwegian har egen og SAS har egen, hva skjer med alle de andre selskapene, beholder de den gamle OSL fast-tracken?
Hvorfor ikke Gold Track?? Er SAS virkelig så smålige? Jeg brukte den gamle FT i morges (06:45-ish) og køen der har vært merkbart mindre etter at Norwegian flyttet mesteparten av sin bisniss over til den nye terminalen m/ innsjekkområde. Slik sett fremstår behovet for egen SAS FT nå som vesentlig mindre - og i alle tilfeller er jo den nye SAS FT, om mulig, enda lenger unna utenlandsloungene enn eksisterende OSL FT. Jaja. Jeg har en egen evne til å finne det negative i alt som er nytt, men her synes jeg SAS burde ha slått til med Gold Track. I stedet tipper jeg alle SAS-passasjerer med FT snart må helt dit bort, mens *A gull henvises til en egen nyetablert kø som sluses inn bak den til enhver tid sistemann i røklakøen støende person med *DY-billett.
Dette er i utgangspunktet ikke korrekt, med mindre du kun måler luftlinje. Delvis enig i GoldTrack, der jeg har møtt GoldTrack har det ikke vært hurtigere enn normalt kommer. Det gjelder da hhv ORD og ADD..
Jo mer komplisert du gjør det, jo lenger tid tar det. Keep it simple. Har mer sans for TSA Pre, men så lenge man ikke har skikkelig ID-sjekk blir det ikke 'trygt' ....
Slapp av folkens - nye SAS FastTrack fungerte utmerket nå kl 06.50 med SAS GO innenriks og *G på billetten Det står også, som det har gjort de siste månedene, "FastTrack tilgjenglig på OSL" på mobilbilletten.
Fugerte ikke med bordingpass på mobil fra Widerøe i dag, måtte faktisk frem med D kortrt for å gå igjennom.
Noen som er oppe tidlig og har fått testet den nye SAS Fast Tracken på OSL? Blir spennende å se om dette fungerer like bra som på f. eks CPH! Sist jeg var i CPH hadde vi hele Fast Tracken alene
Jepp testet i sta. Var ikke glad i Widerøe-billetter enda den var flex. Måtte frem Med D kortet for å komme igjennom.