Da bruker du bare denne mailen som kvittering og anmeldelder siden som falsk til Google, så får vi se hva som skjer
Ikke autogenerert, det er da positivt! Takk for at du tok deg tid til å dele dine synspunkter med oss. Jeg forstår at 24-timers avbestillingsmulighet har vært viktig for mange kunder, og jeg setter stor pris på tilbakemeldingen din. Som en del av vårt direkte kundestøtteteam, har jeg dessverre ikke myndighet til å påvirke eller endre selskapets retningslinjer. Jeg kan forsikre deg om at dine kommentarer blir videreformidlet til riktig avdeling som jobber kontinuerlig med å forbedre kundeopplevelsen. Jeg håper likevel at du vil fortsette å velge SAS som ditt foretrukne flyselskap, og at vi kan bistå deg på best mulig måte ved dine fremtidige reiser. Takk igjen for din forståelse og for at du deler dine synspunkter.
Man får fortsatt samme «ikke utelukket at ordningen kommer tilbake»-svar når man sender inn feedback. Så tilbakemeld i vei, den som vil
Iflg Eurobonusguiden beholder SAS 24-timers åpent kjøp på bonusbilletter https://eurobonusguiden.no/2025/09/sas-beholder-24-timers-apent-kjop-pa-bonusreiser/
Fikk info om dette senest par dager siden via sas agent når jeg var i prat med dem. Ba dem dobbeltsjekke for det var ikke informasjon som var kommunisert utad, men joda han sa det var 24 timer på bonusbilletter da…
Det er dette jeg misliker med SAS. Informasjon kommer fra Eurobonusguiden, og agenter sier det er sånn, men det står ikke i vilkårene. Da hadde ikke jeg tatt sjansen.