Litt på siden her, men mottok følgende nå: GRATULERER, DU ER UTVALGT! Det er ingen grunn til å bli engstelig, for dette er en morsom utvelging. Du har fått muligheten til å oppgradere ditt EuroBonus-medlemskapet ditt til Diamant-nivå. Alt du trenger å gjøre er å melde deg på kampanjen innen 31. august og fullføre 10 SAS-flygninger mellom 1. september og 31. desember 2024. Det er diamantdager i vente! Denne klarer man med et par ekstra legs på turene som allerede er planlagt.
Morsomt! Hvor mange flyvninger har du nå, og hvordan er kampanjeperioden mtp. opptjeningsperioden din?
Fikk den samme. Kvalperiode mars-feb. Står ingenting om at oppgraderingen teller mot LTG, hadde den gjort det hadde det jo vært en nobrainer.
SAS sin måte og prøve å få statuskunder(EBG) til å fly SAS istedet for å fly 6 leg med LH for å beholde Senator. Ikke tilfeldig at denne kommer nå
Lite effektivt av SAS, hvis de genuint ønsker å holde på gode kunder som reiser mye, burde de heve kvaliteten på produktet istedenfor. Et genialt, enkelt steg som formodentlig ikke koster dem så mye som det gir vilje til å bli diamant er fri ombooking på reisedagen som et eksempel. Det skal ikke nødvendigvis så mye til. Problemet er vel at det som sitter å bestemmer perks som treningsstudio i en sprengt lounge og annet tull ikke reiser selv.
Diamant har ingen relevans for LTG, det holder med gull. Betyr dette at de sender ut e-poster om diamant på 10 legg til sølv eller lavere? I så fall merkelig at enklere å kvalifisere til diamant enn gull.
Jeg fikk samme selv nå, det med 8 flights/33k statuspoeng 6mnd inn i perioden. Jeg flyr jo mye mer *A en SAS, men med mindre SAS får ett enormt mye bedre rutenett de neste månedene er det ikke sannsynlig å få flyttet noe til SAS..
Jeg er gull i utgangspunktet, men for min del ville jeg måtte kaste meg rundt å tatt noen diamantrun for å oppnå denne, derfor hadde det vært interessant å vite om kvalifiseringen til diamant nå vil telle på min LTG, eller om jeg likevel må fly inn til gull innen utgangen av min periode.
Denne dukket opp i innboksen i dag: Siden jeg har ny periode som begynner 1.desember, og jeg allerede har 10 legs booket i perioden, så var det ikke vanskelig å glede seg over denne eposten!
Hva var ditt utgangspunkt før du fikk e-posten, med tanke på status og segmenter/statuspoeng i denne kvalifiseringsperioden?
Det må du nesten garantert siden kvalifisering til LTG er knyttet til poeng/segmentopptjening og ikke statusen i seg selv. Da ingen kunne reise under pandemien "gav" de alle 45 segmenter i LTG-regnskapet det året før å komme rundt nettopp dette.
«Ingen grunn til å bli engstelig, for dette er en morsom utvelging». Er det virkelig ingen i SAS som kan ta språklig ansvar for slike eposter? Nærmere phishing-språk er det vel knapt mulig å komme.
Er gold basert på poeng. Ligger an til å tjene 50500 poeng i inneværende periode. Samboer fikk akkurat samme tilbud, selv om hun har en annen periode. Vi har begge vært diamant en gang tidligere. Vet ikke om dette er SAS som prøver å booste salget før årsslutt, om det kun er et stretchgoal for folk som er gull og har vært diamant, om alle får det eller om det er noen kriterier etc. Kanskje mange har kansellert SAS for å heller fly Lufthansa for å forlenge senator, og det er årsaken. Da er det jo spennende å høre om flere her inne har fått den samme mailen.
Jeg er EBG med periode 1/7-30/6. Har ikke opptjent mer enn 6k poeng denne perioden. Ikke mottatt noen mail (ennå..)
Er LTG, men har nærmere 50k grunnpoeng i perioden min som går til 30.09.2024. Jeg har ikke blitt invitert (men hadde vært gal nok til å fly inn dette på to måneder, til tross for at jeg kommer til å være i Asia halve tiden).
EBS null tellende fights.Ikke mottatt, Hadde nok forsøkt plukke opp 10 fights om jeg fikk den! ( 4 allerede planlagt )
Diamant, men kun 50 000 statuspoeng med periode slutt i september. Jeg har ikke fått det. Kanskje jeg burde sende et skjermbilde av Senatorkortet til Diamant mailen...bare som en beskjeden påminnelse til SAS at jeg også orienterer meg mot konkurrentene?