... DEEEET er dårlig det! Et selskap av den størrelsen har IKKE råd til å ha så elendige løsninger på IT at sånt kan skje. Ikke engang om serveren forsvant ned i avgrunnen pga jordskjelv..
Fungerer absolutt ikke bra nei.. Da runder vi vel et døgn her.. Det er dårlig det! Uhørt og regner med en halvveis oppvask på bakrommet..
Dyrt å være fattig er det noe som heter, og det kan man trygt si passer bra her! Fullstendig bak mål..
Prøvde å sjekke inn til morgendagens flight her for en times tid siden, uten at det var mulig å komme gjennom.
Nuvel! Ikke verre enn at jeg sjekker inn i gaten. Man MÅ jo ikke sjekke inn på forhånd. Sete er booket og kun håndbagasje.
Da passerer vi to døgn, og jeg får ikke opp sidene i det hele tatt nå.. De var oppe og relativt raske tidligere i dag, så..
Nei, ser det nå. Funket i stad Ser nå SAS på Facebook anbefaler folk å bruke .se eller .dk Problemet er jo bare at de sidene sliter like mye. Dette er jo mildt sagt ekstremt flaut for dem.
Hvorfor i all verden får de ikke opp en "SPLASH"-side med info om at noe er galt og relevant info for de reisende eller de som vil bestille billetter.. ?!?! Er jo helt sykt at de lar dette skure å gå langt over 2 døgn.. SYKT uprofesjonelt..
Men det funket for meg etter at jeg skrev at det ikke gjorde det Håper de har bedre orden på flyene sine.Har planer om å sitte inni noen av dem om noen dager.
SAS har jo nylig gått fra å benytte ett av verdens suverent verste it selskaper til: TATA Consultancy Services Limited is a multinational information technology service, consulting and business solutions company headquartered in India. TCS operates in 46 countries. Wikipedia CEO: Natarajan Chandrasekaran Headquarters: Mumbai
Jeg tviler normalt ikke på SAS sin evne til å holde flyene i luften, men jeg mener også at de bør klare å holde nettsiden oppe omtrent kontinuerlig, men det har de jo klart å motbevise.
De viser hvertfall at de overhodet ikke har kontroll og at "krisehåndtering" ikke er på plass, noe som skremmer ifht at flyselskaper burde kunne håndtere slike ting.