Er det flere som opplever problemer etter pålogging på sas.no? Jeg blir logget på, og alt ser normalt ut, helt til jeg forsøke å komme videre, f.eks. til: mine Eurobons-sider Da er er det helt stopp.... kommer opp bare noe rot... Er det bare meg? eller??
Får også logget på, men deretter tryner alt... Får ikke til å søke etter bonusbilletter blant annet. Står også: "Tilgjengelige poeng: 0" (Har godt over 100K...)
Ifølge SAS.no så er jeg ikke lenger Eurobonusmedlem, så virker som SAS.no har spist digital rottegift og tatt seg en liten time out. I alle fall når jeg prøver å logge på.
Jeg prøver å få booket gunstige bonusbilletter, er EBG, men får kun opp "Du har ikke riktig EuroBonus medlemsnivå for å kunne se denne siden." Takk, SAS!
De som har uttalt seg negativt om SAS har problemer med pålogging... Tilfeldig?? neppe!! Jeg kom inn rett etter at jeg hadde startet denne tråden, men nå er det umulig igjen...
Ved noen forsøk får jeg opp priser, og rabatt regnes ut, men da bare på første avgang for hver dag ( innenriks) endrer jeg til senere avgang, får jeg opp en error om pricefix e.lign. Andre ganger får jeg som nevnt over at jeg ikke har tilgang.. Tydeligvis for mange gull ? (fikk mail i dag om at jeg var en så viktig kunde, at no kunne eg kose meg med billiger poengbilletter... men den gang ei.. PS: HKG var tom i går også, en EBD kompis var keen på å bestille tur til oss, men intet ledig da heller.. C
Den er litt av og på virker det som. Det virker dessverre også som om EBD-erne rakk å renske bort mye av tilgjengelige bonusbillletter i går
Ramler litt inn og ut av siden, varierer mellom at jeg har feil medlemsnivå til at jeg ikke har noen poeng til at de ikke får kontakt med kundedatabase.. Er nok rett og slett for mange som prøver å hente seg billige poengbilletter på en gang
Chatten er fantastisk... Not! Du snakker med Martin Velkommen til SAS Reisesenter - hva kan jeg hjelpe med? Du skrev: Hei: Jeg er EBG og forsøker å logge meg inn til gunstige bonusbilletter, men får kun Du har ikke riktig EuroBonus medlemsnivå for å kunne se denne siden. Hva skjer? Du skrev: ?? (10 min senere) Du skrev: Martin: Er du der? (nye 15 min senere) Og siden henger og henger......
Lugger litt, ja .. kom greit inn og alt var synlig på kontoen. Prøvde å bestille en flight, måtte endre dato pga mangel på tilgjengelighet .. og voila. Det oppstod et problem med å nå vår kundedatabase. (-) Bekreftelsesforespørslen kunne ikke behandles fordi systemet allerede behandler en forespørsel fra deg. Hvis du forsøkte å bekrefte en bestilling, bør du gå gjennom reiselisten for å kontrollere om reisen er bekreftet (3002)
Jeg forsøker å registrere passinformasjon til HKG turen om to dager, men det vil den visst ikke ha. Regner med at det ikke er noe stress om den ikke registrerer det selv om det står minst 24 timer før, og at det evt kan gjøres på flyplassen også?