SAS Plus og United airlines

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Sand, 18. febr 2018.

  1. Sand

    Sand Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Jeg skal reise fra Stavanger til Calgary, og jeg har en snill sjef som lar meg reise på pluss billetter. Ruten går fra Stavanger, København, Chicago og sist Calgary (melkeruta, men tenker litt poeng her).

    Fra Chicago til Calgary så flyr jeg United og der har jeg ikke fått noe bedre sitte plasser dvs vanlig økonomi. Jeg har ringt til SAS og klagd men de sier at de ikke kan gjøre noe med saken ettersom det United som opererer og kan ikke oppgradere sitteplassen.


    Dere som er eksperter, er det slik at man får bare pluss billetter kun på sas sine flyginger?

    Jeg er helt ny når det gjelder poeng samling og insideflyer.no takker hvis jeg får svar :)

    /S
     
  2. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,605
    Likes mottatt:
    30,940
    Bonuspoeng:
    183
    Er nok riktig det, kjøper du Plus med SAS så blir det vanlig økonomi med United videre
     
  3. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,361
    Likes mottatt:
    10,258
    Bonuspoeng:
    183
    United har foreløpig ikke noe "Premium Economy" produkt ala SAS Plus.
    Det United kaller "Economy Plus" er kun vanlig økonomi, men med ekstra benplass. Du kan bestille dette direkte fra United, men det er ikke noe som kan bestilles via andre flyselskaper.
     
  4. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,405
    Likes mottatt:
    3,337
    Bonuspoeng:
    113
    United har akkurat vedtatt at de skal innføre Premium Economy, men det kommer nok til å ta sin tid. Som @haakonks skriver er det litt bedre benplass som er greia.
     

Del denne siden