SAS Plusgrade, kun opptjening til Eurobonus poeng ifølge terms & conditions ?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Arcticflyer, 25. sept 2016.

  1. Arcticflyer

    Arcticflyer Reis med komfort :)

    Innlegg:
    94
    Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    18
    Med Optiontown så kunne man få alle poengene over på hvilket som helst Star Alliance selskap som man sparte poeng i, men i følge terms and conditions på plusgrade så kan man ikke få dem ut i noe annet en EB poeng..
    "Points earned on an upgrade are EuroBonus points. When you are upgraded, you cannot earn points from any other frequent flyer programs, even if another loyalty program membership number is assigned to your original reservation."
    (https://www.flysas.com/upload/travel_info/plusgrade/plusgrade-tc-en.pd

    Dette vil si at alle som har gullkort i Aegean, Thai, Turkish osv ikke har nytte av plusgrade for å skaffe seg tier miles eller ??

    Noen som har prøvd å registrere poeng til annet enn EB-kontoen etter en plusgrade oppgradering ?
     
  2. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Det funket da jeg la inn UA nummeret istedenfor SK på reisen fra LAX til ARN.
    Så ja, det lar seg gjøre....enn så lenge.
     
  3. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,904
    Likes mottatt:
    9,385
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg la inn EB-nummer ved bestilling da jeg oppgraderte med poeng en vei. Endret bare på OSL. Returen var forespurt med cash så der endret jeg nummer selv.
    Jeg fikk poeng inn på Aegean uten problemer. Jeg tror dette er en formulering fra SAS som skal mene at man ikke får poeng for den klassen man blir oppgradert til.
    Dette er jo i praksis umulig å håndheve da A3 får en bekreftelse fra SAS på hvilken klasse jeg reiste i
     

Del denne siden