SAS-representant

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av LN-FHU, 13. sept 2013.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Noen planer om å involvere SAS på siden...?
    Vært en solid støtte å fått en offisiell representant som "lurker" i denne tråden....
     
  2. Helikopter

    Helikopter Medlem

    Innlegg:
    245
    Likes mottatt:
    271
    Bonuspoeng:
    63
    Støttes, topp å få en representant som kan avkrefte rykter osv
     
    LN-FHU liker dette
  3. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Det kommer til å bli offisielle representanter, ja. Følg med ;)
     
    Misterix, gardamix, Islending and 6 others like this.
  4. BMG

    BMG EBD, CCC

    Innlegg:
    37
    Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    8
    Høres bra ut :) får håpe han har litt bedre svar enn han i loungen på Arlanda igår.
     
  5. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Han i loungen er den blodferske, nye Eurobonussjefen. Jeg har kjempetro paa at han er ett friskt pust for EB. Det er sikkert tvilsomt at han har tid til aa vaere innom her hele tiden, men han blir ihvertfall invitert naar jeg treffer han snart ;)
     
  6. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,975
    Likes mottatt:
    8,331
    Bonuspoeng:
    183
    Enig i at han i loungen gjorde et svakt inntrykk. Henviste alle spørsmål videre, og alt ble besvart med at det ser vi på. Men det ble varslet en del endringer/nyheter utover høsten.
     
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Du vil aldri finne en direktoer som vil slippe nyheter som ikke er klar enda i en slik setting. Men jeg kan garantere dere at vi vil ha en bra SAS tilstedevaerelse her paa forumet. Stay tuned!
     
  8. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,975
    Likes mottatt:
    8,331
    Bonuspoeng:
    183
    Åpenbart riktig ad nyheter. Mitt hovedpoeng er imidlertid at alle spørsmål ble besvart med "det ser vi på". Feks ift drivstofftillegg på partner bonus reiser, online booking av partnere etc. Alle disse tingene har vært kjent i mange år, så svarene var totalt goddagmannøkseskaft!
     
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hvaaaa??? Han burde bo her. ;)
     
    zico77, Islending, Dash and 1 other person like this.
  10. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Hvordan ble det her.....? Er det representanter inne på siden.....som kan hjelpe/svare på spm./bekrefte/avkrefte etc...
    Skulle kanskje vært lagt som fast side m/underforum...?
     
    Travellingalf liker dette
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Nope, det er det ikke.

    Det er nok litt for lite aktivitet her fremdeles. Om du ser på Flyertalk, der BA har et team som bl.a supporterer BA forumet (i tillegg til andre sosiale media) så er det kanskje 100 tråder som har aktivitet hver dag. Og det er da BA-alene. Sjekket nå og det var 155 medlemmer pålogget i BA subforumet + 447 gjester (gjester er nok mye roboter og hangups)

    NÅR vi får det nivået av poster og aktivitet på SAS forumet her vil nok også de være mer aktive.

    Foreløpig er vi for få og for små, selv om vi nok er den soleklart viktigste i vårt segment her i Norden.

    Det kommer stadig nye medlemmer og aktiviteten øker jevnt. Det er mange brukere her nå, som jeg tror aldri har vært på forum tidligere. En del big spenders hos SAS også, så vi blir en viktigere og viktigere aktør.

    Så keep posting, pirates!

    Good things comes to those with endless patience and good will.*

    (Diclaimer: Om ikke i dette livet, så i neste. Æ låvår!)
     
  12. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Bra for alle parter hvis vi får en eller flere representanter inn her :)
     
  13. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,143
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    QR kommer sikkert til å toppe teamet - med 24/7 dekning og 8 representanter i bak-vakt.
    Noe må jo Customer Service i Doha gjøre?
     
    Herlov, Robert H and Travellingalf like this.
  14. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Hvordan det føles å forholde seg til flyselskapenes konstante downgrading av service og betingelser:

    [​IMG]
    Men hey, prisene er jo bedre. :)
     
    Cecilie, Fnate and Larata like this.
  15. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke nødvendigvis.

    En venn av meg pleide å si at "i blant sitter jeg og tenker... Andre ganger bare sitter jeg".
     
  16. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har sjekket om SAS Chatten kan ha kapasitet til å ta hånd om dette?
     
    Last edited: 27. mai 2015
    Bjørn Helge liker dette
  17. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    Bonusfeber er på saken!

    upload_2015-5-27_23-44-36.png
     
  18. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Men helt ærlig jenter og gutter... Akkurat nå trenger vi vel strengt tatt ikke en SAS ansatt som henger her 24/7?

    Altså, vi kverulerer om midtseter og knekkebrød og ja... gudene vet hva for slags rare ting vi henger oss opp i. Det er ikke mye en SAS rep kan gjøre med det. Det er ingen Company reps som vil gå inn i sånne diskusjoner vi har her. Det er kontraproduktivt.

    Det funker når man har masse nyheter å komme med, eller hvis det er en dullion passasjerer som ikke får bonuspoengene sine eller som må linke bookinger og har rare requests og sånt. Kanskje under en streik. Men det er jo ikke det vårt forum fylles av, og de fleste som har konkrete spørsmål får svar ganske raskt av nogenlunde kvalifiserte folk. Jeg sliter litt med å se hva SAS-rep'en eller Hilton Rep'en skal hjelpe med.
     
  19. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    På ingen måte. De gidder ikke engang å svare skikkelig når flere titalls statuskunder sender fellesmail, hva er sannsynligheten for at en "representant" her skal kunne føre til noe nyttig? Jeg tenker 0%.
     
  20. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Vel, jeg tror det kunne vært veldig kjekt jeg. Det er jo flere tråder her med uklarheter som vi egentlig aldri får noe klart svar på.

    Ifbm flytting til UK hang jeg litt på forumet Moneysavingexpert for spørsmål om bank, kredittkort, kredittscore osv... Her er banker o.l. helt sinnsykt på ballen. Ved problemer svarer de direkte i tråden og ved mer "personlige" spørsmål gir de deg sin egen epost for å se nærmere på problemet.
     

Del denne siden