Nå kan man se hvilke flights som er kansellerte frem til 28. mars https://www.flysas.com/en/traffic-information/message/canceled-flights/ Edit: Man får nå et par valg under reservasjonen, f.eks. tilgodelapp
Hvis SAS skulle gå konkurs (håper virkelig ikke det skjer) Hva skjer med en CT bestilling med *A der ingen av flightene er med SAS. Vil denne bestillingen da bli ugyldig?
Media har ekstremt mye å svare for når dette er over. For eksempel så skrek alle ut at alt av norske flyplasser stenger, hvorpå VG etterpå kjørte en sak om at Erna feilinformerte. Men for de av oss som hørte pressekonferansen så fikk vi jo med oss at dette IKKE gjelder innenriks Clickbait før nyanser...
SAS går ikke konk, har for mye likvider og sterke aksjonærer, både svensker og dansker er med på spleise laget... Permitteringer forhindrer tapping av kassa...Kun lån og avdrag som skal betales, som sikkert er søkt om utsettelse.
Vi får jo noen tanker i hodet når VG skriver at alle flyplasser i Norge stenger .. At CPH blir stengt ... At Turkish stopper alle flygninger til Norge, Sverige og Danmark . .. og at SAS slutter å fly
Er vi forsatt venner om jeg trykker "liker" Har du kommer deg hjem nå @Eddie47 Hvor sitter du fast nå? DPS?IST?CPH?OSL?
Ved en konkurs er det issuing carrier som er avgjørende for om billetten er gyldig eller ei. Skulle SAS gå konkurs så er alle billetter utstedt med stock 117 ugyldige. På den annen side, så er en billett til en SAS avgang feks OSL-EWR utstedt av Widerøe gyldig for ombooking til andre flyselskaper ved en SAS konkurs.
DPS Da trykker heller ikke jeg på liker... Lykke til @Eddie47 Bergen savner deg. Erna har jo holdt av 50.000.000.000 til større bedrifter og tilsvarende til SMB, hvor stor av den kaken får SAS?
Et annet forum jeg er på har omdøpt "like" til "like/infomative". Dvs at man like at man deler info, men liker jo ikke nødvendigvis innholdet.
Jeg har allerede sett gjennom Eurobonus Butikken, hva poengene kan brukes til, skulle det være sannsynlig med konkurs - må ha noe å gjøre i disse tider Men for sikkerhets skyld har jeg stoppet automatisk overføring fra Trumf til EB inntil man vet mer.
Mange som gikk på en smell og brant poeng på lysestaker i 2012. Personlig booker jeg sommerens innenriks med SAS i dag