Les hele saken her. Hva tenker dere om dette? Får vi se billigere billetter og flere ledige bonusseter?
Antar det blir litt enklere å finne bonusbilletter på vinterstid til USA, men det er jo helst ikke da jeg vil dit på bonusreise. Forøvrig bekrefter vel dette at det er bye-bye Bangkok neste vinter, den kapasiteten er vel flyttet til US nå..
Å kanskje ikke fult så gledelig for oss som reiser andre veien, eller? Skitt au, har faktisk ALDRI valgt SAS til Asia og hadde neppe gjort det i framtiden heller, iallfall ikke før de nye 350 hadde vert på plass.
Hadde heller sett at de startet en ny rute. Reiser aldri med SAS til USA da jeg normalt har open jaw bookinger. Da blir det skralt med SAS. Men hvor ble de av Seattle-ruta? Hadde ikke SAS nylig flygninger dertil fra OSL eller CPH? Kunne gjerne flydd SVG-SEA og SFO-SVG retur.
Du kan jo reise videre fra USA på vinteren til feks spennende destinasjoner i Karibia eller Sør-Amerika. For meg er vil det være skikkelig kjipt dersom SAS dropper BKK neste vinter, men det er nesten som forventet. Får finne meg et nytt selskap til BKK med gode avgangstider (kveld) begge veier. Tips mottas med takk
Bra at det satses ja. Etter å ha snakket med både de i innsjekkingen samt kabinpersonalet på flightene med SAS til USA, har jeg forstått at de går meget bra. Håper også at de ikke fjerner BKK flighten, men ser vel dessverre slik ut
At både SAS og DY setter inn ekspansjonen vestover, er vel et godt tegn på at Kjos' spådommer om vekst fra østen er forsinket ... Eller ihvertfall at det er mer penger å hente i USA: Egentlig ikke overraskende. Prisnivået fra USA til Europa er temmelig høyt for tiden, til tross for enkelte kampanjer.
Leste en artikkel i D2 magasinet i dag, det bor faktisk 102 thaier på Svalbard. Tør vedde på at alle er damer.. det er ganske sykt, det bor jo bare 2698 mennesker på øya hehe