Fikk følgende epost fra SAS her om dagen, 6 t/r gir 16K ekstrapoeng: Take our challenge and earn up to 16000 Extra points! How many trips will you take this autum? Hi Tommy, We're challenging you to take at least 2 round trips on SAS flights between September 16 and October 31, 2013. Are you up to it? If so, then you have an excellent chance to earn Extra points in addition to the points you normally earn. Think you'll travel more? Then you can earn even more points. See just how many on our Bonus Challenge site where you can adjust the number of flights you are planning to take. The more trips you add and then take, the more points you'll get! Accept our challenge by September 15, 2013 and see how many points you can earn. Jeg kan ta to t/r i perioden som gir meg den nette sum av 1000 ekstrapoeng. Ikke akkurat noe som vil få meg til å booke SAS..
Noen har vel også fått tilbud om mer/mindre poeng enn andre, ref: tråden på Flyprat. Jeg fikk forøvrig samme tilbud som Tommy.
Ikke noe tilbud å rope hurra for. Her ramler det inn 4 - 6000 Eurobonus poeng pr måned bare ved å betale Norwegian billetter og Thon Hoteller på innenlands jobb reiser med SAS AMEX Platinum kortet...... ;-)
Hadde dessverre booket 6 turer med SAS allerede for høsten, men fikk lagt inn en ekstra som gir 4200poeng. Turen skulle uansett gjennomføres med jobben, så en liten gevinst ble det jo
Nye poengtilbud på mail fra SAS i dag: Roma 18000 / 27000 i Go/Plus Paris 22500 / 37500 i Go/Plus Ganske grei rabatt på den til Roma, 55%. 25% til Paris. Bestill senest 16.sept, reis fra 30.sept til 31.okt.
Jeg fikk det der 16000-poengstilbudet. Noen som har en formening om hvilke kriterier som ligger til grunn for forskjellene.....?
Vi kan jo poste hverandres status og antall poeng og se om vi kan finne en rød tråd. Jeg har to EB-kontoer, en Basic med over 40K poeng og en Gold med 2K poeng. Jeg fikk kun tilbudet til min Gold-konto, og jeg fikk kun 16.000, som ser ut til å være det laveste.
Jeg er Basic med kun 5700 poeng,etter å ha ligget på drøyt 35K over en liten periode, men lite trafikk har generert lite påfyll....(savner dog 5000 poeng som SAS fjernet fra konto i forb. med en "rydding" etter en spørrekonkuranse jeg var litt kreativ på-samme som en hel haug andre.. ;-) )
Jeg fikk tilbud om 1000 ekstrapoeng for 4 t/r, som stiger til 16000 for 8 t/r. Jippi... Jeg flyr nok slik jeg uansett ville gjort, og legger neppe ned noen ekstra innsats for å fly mer, men det beste jeg kan håpe på det kommende året er nok å kanskje ende opp på EBS på antall kvalifiserende flygninger.
Den røde tråden er vel at pointsene aksellererer om dere flyr mer enn vanlig reisemønster? Jeg har i tillegg nada bookinger, hvilket er uvanlig og fikk 48700 poeng for 6 returns.
Min kval-periode er fra mars. Har siden da ca 40k bankede BIS-poeng. Fikk det laveste tilbudet 16K. Thomas
Nye poengtilbud er lagt ut. Helsinki, Stockholm og København med 50% rabatt i både GO og PLUS http://www.sas.no/EuroBonus/Tilbud-og-nyheter/Poengrabatt/ Bestill innen 23.sept Reis: 14.oct-30.nov