Er det noen som vet hvordan jeg kan få tilbake SAS-tilbudsmailene mine? De har bare plutselig stoppet å komme, både fra SAS og SAS Mastercard. Jeg har ikke endret noe som helst, og alt av kommunikasjon er slått på i både appen og på nettsiden. Har prøvd å kontakte kundeservice hos SAS flere ganger, men de er like lost som meg. De sier de aldri har hørt om noe sånt før. Noen som har opplevd det samme eller har en idé om hva jeg kan gjøre? Begynner å bli litt frustrert her!
Vært mye sånt opp gjennom årene. Sas it har gjort en dårlig løsning, hvor en epostadresse som på et punkt i tiden har meldt seg av mail, ikke automatisk blir trukket ut igjen. Forslag, sjekk profilen din at det står du skal ha mail. Endre så til en annen epost (hvis du ikke har, får du gratis på hotmail og gmail bl.a.), da bør det funke. Syns du det er klønete å ha enda en epost å monitorere, så kan du evt sette opp en fast videresending. Evt har du gmail kan du bruke konseptet med +. F.eks: [email protected], den kommer også til [email protected], men sas vil oppfatte den som ny.
Sluttet epostene tilfeldigvis å tikke inn i februar/mars i fjor? Isåfall kan det være relatert til overgangen til nytt utsendingsystem hos SAS. https://insideflyer.no/forums/threa...ortstrategi-for-2024.20228/page-3#post-522778
Nei, for meg stoppet e-postene å komme for bare 1-2 måneder siden. Jeg måtte melde meg på manuelt til den siste dobbeltpoeng-kampanje hos SAS Mastercard. Da fikk jeg denne meldingen: “Vi bekrefter med dette at du nå er påmeldt kampanjen manuelt. Dette har vi kun mulighet til å gjøre en gang.”
Hadde denne feilen lenge, og fikk den fikset. Alt jeg gjorde selv, endre innstillinger frem og tilbake, whiteliste SAS i epost-oppsettet osv. var nytteløst. Til slutt traff jeg en kar på på SAS sitt kundesenter (altså ikke SEB sitt) som gadd sjekke med IKT-avdelingen. Det viste seg at min adresse på et tidspunkt hadde havnet i "karantene", da min epostserver hadde sendt et automatsvar ved en anledning. Etter at SAS sin IKT-avdeling opphevet denne karantenen har det fungert aldeles utmerket.