Jeg fikk den på mail i natt. Har ikke trykket på linken, men en @chberge sa det var Miami til 2800,-. Sikkert ikke i business Det gikk ut på søndag som var.
Det var kun for informasjon, da det tidligere har vært dokumentert at det kostet 9000 i Go. Men, helt enig i din overdrevne bruk av emojis.
Trodde du et øyeblikk hadde fått solstikk her.. Kan se for meg at det er godt og varmt oppe i skråningen din
Det nærmer seg solstikk ja, men er på ferie. Har billett på første A350 til ORD, men sete 1F. (Sikkert noen som synes det er kjipt å få varsler på denne tråden fordi vi pjatter.. )
Når kan vi vente å fly A350 CPH-NRT? (evt var det ikke noe snakk om SAS til HND?) Jeg finner ingen oppsatte flygninger med den dit.
Norge, Norden, Europa og Asia på salg til 4. august kl 23:59. Reiseperiode Asia: 4. november 2019 – 8. mars 2020. Reiseperiode innenriks og Europa: 26. august 2019 – 31. januar 2020. https://www.sas.no/tilbud/billige-flybilletter-i-helgen/
Tilbud i SAS PLUS? I dag mottok eg denne e-posten: Deretter går eg inn på sida for bestilling: Ingenting om reiseperiode, så etter det eg kan forstå er det einaste poenget her å minne om at SAS har ein søkemotor for å finne reiser i SAS PLUS: – https://www.sas.no/tilbud/sas-plus/ Søkemotoren får eg ikkje til å fungere fordi kalenderen for datoval forsvinn.... Likevel tar eg sjansen på å spekulere vilt i at det kan tenkjast at det er mogleg å skaffe seg PLUS-billettar til USA og Asia til ein ok pris, men at det er neppe sikkert at det her er snakk om tilbodsprisar...
Det kan hende de ønsker å minne oss om at de har en søkemotor for plus, men den har de ikke laget selv, den finnes på flights.google.com Jeg får opp kalenderen med priser, men det er go-priser... K
Salg til alle destinasjonene på sas.no nå. å har vi fantastiske priser til alle våre destinasjoner. Velg blant mange spennende reisemål i Skandinavia, Europa, USA og Asia. Husk at du alltid har 24 timers åpent kjøp når du bestiller på sas.no. Bestill senest 27. august. 799kr Oslo - Trondheim i plus f.eks.
Hvor lenge har dette salget vært? Ser ikke ut som som prisene til Gdansk har endre seg side siste dagene .
Billig plus til Sveits: Ikke dyrt via ARN/CPH heller, det går an med en ettermiddags MR med 4500EBP(+25%) til 2000 kroner. 599/799 er vel også nær så bra det blir i Norge, så det må være greit. K