Dette var skuffende julenisse ... Tilbudene til USA og Asia som nå varer til Nyttår er jo heller ikke helt supe super...
Samme som Black friday tilbudet. Ikke godt nok. I min bransje skal tilbudene "vise nye og utsette priser" på slike anledninger..
Antar det, men billigste variant var ned med morgenflyet og hjem med kveldsflyet.. Tipper jeg jobber litt på flyplassen og/eller tar en tur inn til sentrum. Er vel 20 år siden jeg var der sist..
Er det bare meg eller var det også litt now or newer deals fra Bergen og Stavanger tidligere? Nå i det siste, har jeg kun fått fra Oslo... og BGO - OSL gjør jo tilbudet elendig, når det ligges på.. :/
Hamburg, Berlin, Amsterdam og Reykjavik i dagens Now or Never på sas.no Enkelt å finne gode MR's i februar.....
Ut fra SVG så er det Reykjavik som gir størst avslag, de andre tre ligger på omtrent de samme som før om man ikke er veldig fleksibel.
Dette har irritert meg også. Now og never tilbudene er jo nesten utelukkende fra Oslo. Når man søker fra f.eks Bergen, så er prisene som kommer opp lite imponerende...egentlig normale priser, uten at jeg har 100% oversikt til å si dette veldig bombastisk.
Samme fra TRD , har noen ganger vært variasjoner i tilbudet med en avgang eller to med utreise fra annen flyplass en OSL
Nytt tilbud ute i dag som bare varer t.o.m. søndag.. Har ikke sjekket tilgjengelighet for disse prisene siden jeg har nok flighter dette halvåret!
SAS Business til kampanjepris Få en enda mer komfortabel reise i SAS Business til USA og Asia, inkludert Fast Track og lounge. Bestill senest 27/1 og reis 20/3-24/4 og 28/6-17/8 2016.
Hehe, ja det virker fornuftig. Eventuelt kunne man bare fjernet årstallet, så vi hadde hatt EN tilbudstråd for SAS..
Altså, det KUNNE man gjort tidligere. Nå er jo allerede 2016 tråden opprettet, så da holder vi oss der.