Kan finne en del billig i helger også. Sjekk div destinasjoner litt fram i tid f. eks LHR burde du kunne finne til ca 1000 - 1200 med mellomlanding i CPH/ARN.
SAS med tilbud på Norge og Skandinavia: Bestill senest 10. juli. Reiseperiode: Mellom 21. august og 15. desember 2017.
Trenger 25 000 i august. Har MR Til HKG 1-4 sept, mulig det blir enda en MR ditt om det kommer noen gode tilbud snart.
Var vel ca 6400kr om jeg husker rett. Ny periode er i september så blir ikke diamant denne runden. Dårlig planlegging å ha slutten av perioden mitt i fellesferien.
God pris hvert fall da! Men 25 000 poeng uten noen planlagte turer blir nok hardt... Du kan jo eventuelt sjekke opp syden destinasjoner da hvis du velger å gå for EBD. Søkte litt rundt på August i stad og var en del billig der ute.
SAS skryt av gode prisar til San Fran, LA, Washington og Chicago. Bestill innan 17/7 og reis mellom 15/8 og 15/12 (2017). Meir om dette hos SAS.
Si i fra om du finner noe, jeg leter etter det samme. Kansellerte VIP Plus t/r MIA til 5,5k (!) to uker etter bugen som ga EBD gjennom Trumf/Mastercard premium, da schedule change til MIA ga muligheten. Dagen etter var nede på gull... det kalles vel karma eller noe i den duren. Og nå sliter jeg med å finne en MR til under 10k.
IAD så ovekommelig ut 3600kr i go 18-20aug. Problemet mitt er at jeg selv med oppgradering til C begge veier så mangler jeg ca 6000 poeng.
Jeg lurte på det samme. Men det står at tilbudet er i helgen, så kanskje utlandet kommer i morgen kveld??